1399-06-05 12:54
746
0
70084
حق شناس خبرداد؛

روند کاهشی شیوع کرونا در گلستان/ 6 شهرستان زرد شدند/تشکر از هیئت های مذهبی برای رعایت فاصله گذاری

استاندار گلستان گفت: در حال حاضر ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارد و روند شیوع کرونا در استان رو به کاهش است .

به گزارش گلستان ما؛ هادی حق شناس ظهرامروز در جلسه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا؛ اظهار کرد: در حال حاضر ۶ شهرستان استان در وضعیت زرد قرار دارد و روند شیوع کرونا در استان رو به کاهش است .

وی افزود: امیدواریم طی ۲ یا ۳ هفته آینده با رعایت پروتکل های بهداشتی به سمت سفید شدن کل استان حرکت کنیم.

استاندار گلستان تصریح کرد: همراهی هیات های مذهبی نسبت به عزاداری در ایام محرم بسیار خوب بوده و شاهد معرفت بی نظیری از مردم بودیم .

وی بیان کرد: تمام دستگاه ها ملزم هستند طرح شیفت بندی یک سوم و دو سوم اشتغال کارمندان با اولویت بانوان شاغل و بانوانی که فرزند خردسال دارند را اجرایی کنند.

حق شناس گفت: از صدر تا ذیل نظام جمهوری اسلامی دلسوز مردم و علاقه مند به برگزاری عزاداری های ماه محرم هستند اما جهت حفظ سلامت مردم, رعایت پروتکل های بهداشتی تعیین شده ستاد ملی کرونا را لازم الاجرا می دانیم.

وی اذعان کرد:هرگونه دسته روی و برگزاری عزاداری در فضاهای مسقف ممنوع است اما اگر چنانچه هر یک از شهرهای استان به وضعیت سفید برسد در اجرای مراسمات تجدید نظر خواهد شد.

حق شناس خاطرنشان کرد: امیدواریم همانگونه که رعایت پروتکل های بهداشتی موجب شد از عید قربان با حداقل مشکلات عبور کنیم همراهی همگانی در ایام محرم نیز می توانند سفید شدن استان را تسریع کند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.