1399-05-25 12:31
949
0
69889
با هدف آمادگی مدارس و شناسایی کمبودها ؛

مانور بازگشایی مدارس در گلستان برگزارشد/ تحصیل 375 هزار 500 دانش آموز در شرایط کرونایی

پیش از ظهر امروز؛ مانور بازگشایی مدارس با هدف شناسایی کمبود ها و رفع آن در سال جدید پیش از ظهر امروز در مدارس گلستان برگزار شد.

به گزارش گلستان ما؛ احسان گوهری راد در جمع خبرنگاران با تشریح این مانور، اظهار کرد: صبح امروز مانور بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی سال 99-1400به صورت همزمان در مدارس سراسر استان برگزار شد.

وی افزود: طبق دستور العمل این مانور تمام عوامل از مدیر و معاون گرفته تا نیروهای آموزشی و اداری در مدرسه  باید حضور داشته باشند تا بتوانیم به مسائل را به درستی آزمایش کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش گلستان ادامه داد: شناسایی و احصاء مشکلات مدارس در بخش تجهیزات و نیرو، بررسی شیوه نامه‌های بهداشتی مدارس، مهمترین هدف ما در این مانوراست تا بتوانیم در کوتاهترین زمان آن ها را برطرف کنیم.

گوهری راد با تشریح حضور دانش آموزان در مناطق زرد، بیان کرد:  برای رعایت فاصله گذاری اجتماعی در مناطقی که هنگام آغاز سال تحصیلی جدید وضعیت زرد دارند دانش آموزان ابتدایی به دو گروه زوج و فرد تقسیم می شوند و یک روز در میان در مدرسه حاضر می شوند.

وی درباره حضور انش آموزان متوسطه هم گفت: آموزش حضوری برای این دانش آموزان حضور به صورت یک هفته در میان گروه هاست.

گوهری راد خاطرنشان کرد: در مناطق روستایی که تراکم دانش آموزان کم است دانش آموزان همه روزه باید در مدرسه حاضر شوند.

به گفته مدیرکل آموزش و پرورش گلستان؛ مدارس گلستان به صورت سراسری  از 15 شهریور بازگشایی  می شوند که حضوری و یا مجازی بودن آموزش ها بستگی به وضعیت هر شهر دارد  اما آموزش به روش مجازی در سامانه شاد نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

گفتنی است؛ در سال تحصیلی جدید 379هزار و 500دانش‌آموز در دوره‌های مختلف تحصیلی در مدارس استان گلستان تحصیل خواهند کرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.