1399-05-23 09:43
1003
0
69861
میقانی در دیدار با تحریریه گلستان ما :

رویکرد خبری گلستان ما برایم جالب است / در ماجرای سها نگران نیروهای داوطلب هلال احمر بودم / تشریح آخرین وضعیت ساختمان فلکه کاخ

سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان گفت : اینقدر که شرایط چکل جهان نما صعب العبور و سخت بود که ما واقعا نگران نیروهای خودمان می شدیم که اتفاقی برای آنها نیفتد ، چرا که بسیاری برای آنها نیروهای داوطلب ما بودند.

به گزارش گلستان ما، فرهاد میقانی سرپرست جمعیت هلال احمر گلستان در بازید از پایگاه خبری گلستان ما ضمن تبریک روز خبرنگار به هیئت تحریریه اظهار کرد: هلال احمر به داشتن سرمایه های اجتماعی همچون رسانه ها که در تمامی اتفاقات با این مجموعه همراهی است افتخار می کند.

سرپرست هلال احمر گلستان با بیان اینکه حرکت های صورت گرفته در پایگاه خبری گلستان ما دلنشین است، خاطرنشان کرد: شنیدن رویکرد خبری شما در حل مشکلات مردم برایم جالب بود و این را بدانید جمعیت هلال احمر در کنار شماست و در این مسیر کنار شما خواهد بود.

میقانی یاداور شد : جمعیت هلال احمر استان در حدود ۲۶۰ نفر پرسنل دارد اما بدنه اصلی ما جمعیت داوطلبان است که به صورت داوطلبانه و انسان دوستانه در کنار ما بوده و در راستای فعالیتهای یبشردوستانه کمک می کنند.

وی با اشاره به افتتاح مرکز شیمی درمانی به صورت سرپایی در گلستان، افزود: این مرکز با همراهی و مشارکت خیران و داوطلبان در هفته دولت افتتاح می شود.

میقانی در خصوص عملیات انتقال پیکر کوهنورد کرجی،تصریح کرد: بر اساس معیارهای نجات برای انتقال این پیکر در صعب العبور ترین مناطق قرار داشت نیاز بود بیشتر از 10 نفر باشیم.

وی اضافه کرد : اینقدر که شرایط صعب العبور و سخت بود که ما واقعا نگران نیروهای خودمان می شدیم که اتفاقی برای آنها نیفتد ، چرا که بسیاری برای آنها نیروهای داوطلب ما بودند.

سرپرست هلال احمر گلستان در خصوص طول کشیدن عملیات پیدا شدن پیکر سها رضا نژاد، عنوان کرد: با توجه به استاندارهای موجود و مجهولات قرار داشته در ماجرا ما 10 درصد امکان خطا را داشتیم اما جایی نبود که ما امکان بروز حادثه بوده باشد و نگشته باشیم چرا که در اطراف محل پیدا شدن هیچ شاخه ای نشکسته بودیا اتفاق خاصی رخ نداده بود تا ما را متوجه خود کند.

وی در خصوص ایجاد کمپ کوهستانی هلال احمر در جهان نما به دلیل دور بودن کمپ درازنو نیز گفت: ما برای ایجاد کمپها یک سری استانداردهایی داریم که باید فاصله رعایت بشود اما اگر بررسی های ما نشان بدهد که ‌جهان نما نیازمند کمپ کوهستانی است و‌ زمین مورد نظر هم تهیه شود اقدام خواهیم‌کرد.

میقانی در خصوص افتتاح داروخانه جدید هلال احمر جنب میدان ولی عصر (عج) گرگان اظهار داشت : طبقه همکف ساختمان بزرگ دور ‌میدان‌کاخ برای داروخانه اختصاص یافته و‌‌ کار تقریبا تمام شده است و در سفر اخیر دکتر قوسیان رییس‌جمعیت نیز اعتبارات خوبی برای تکمیل این طرح‌گرفتیم و‌بزودی این مجموعه مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.