1399-04-15 13:24
1044
0
69279
با همکاری بسیج سازندگی و کمیته امداد؛

150 سری جهیزیه به زوج های نیازمند گلستان اهدا شد

ظهر امروز؛ آیین اهدای 150 سری جهیزیه به زوج های نیازمند گلستان برگزارشد.

به گزارش گلستان ما؛ در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری  و با نگاه مردم یاری و مردم نوازی سپاه نینوا استان گلستان طی سه سال گذشته بسیج سازندگی اقدام به اهدای جهیزیه برای زوج های جوان کرده است.

امروز در آیین اهدای جهیزیه که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد  150 سری کالا  اهدا شد.

حسن ملک حسینی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: طی سه سال اخیر مجموعا 700 سری جهیزیه از سوی سپاه نینوا به جوانان و نوعروسان اهدا شده است.

وی افزود:  امروز 150 جهیزیه با مشارکت کمیته امداد در اختیار جوانان قرار گرفت .

مسئول بسیج سازندگی نینوا گلستان تصریح کرد:  تا پایان سال جاری  بیش از 400سری جهیزیه تهیه  و در اختیار نوعروسان قرار خواهد گرفت.

2000 سری جهیزیه تا پایان سال به زوج های جوان اهدا می شود

عیسی بابایی هم در گفت وگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت ودر راستای حمایت از زوج های جوان با مشارکت بسیج سازندگی اهدای 150سری جهیزیه را با شعار« ازدواج آسان  با کالای ایرانی و هدیه مقام معظم رهبری» را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه درسال گذشته 100سری جهیزیه با همین رویکرد به زوج های جوان اهدا شد، افزود: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در مجموع یک هزار و 800 سری کمک جهیزیه  با مشارکت بسیج سازندگی پرداخت کرده است.

مدیرکل کمیته امداد گلستان ازهمه مردم خیر و نیکوکار گلستان  تصریح کرد: دعوت میکنیم تا در سال جدید که شرایط سخت اقتصادی را داریم در راستای حمایت از زوج‌های تحت پوشش کمیته امداد بتوانند کمک کنند و ان شالله بتوانیم در سال جدید 2000 سری جهیزیه را برای خانواده های نیازمند تهیه کنیم.
وی بیان کرد: جهیزیه ها شامل 14 قلم کالا از جمله یخچال فرش لباسشویی اجاق گاز وظروف آشپزخانه و . ..هرسری به ارزش 11 میلیون تومان است که با مشارکت بسیج و موسسه حضرت تهیه شده است.

بابایی در پایان گفت: درسال گذشته بودجه اعتباری کمک هزینه کمیته امداد استان گلستان 5میلیارد تومان بوده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.