1399-04-09 14:41
1732
0
69206
یادداشتی در پی نطق پیش از دستور نماینده گرگان :

باور کنیم منتظری هم می تواند فریاد بزند !

باور کنیم منتظری هم می تواند فریاد بزند ، او امروز صدای رسای مردم استان گلستان از هر صنف و رسته است ، بعد از نطق او حتی سیاسیون اصلاح طلب استان هم از او دفاع کردند و این نطق او را بجا دانستند .

به گزارش گلستان ما ؛ قبل از انتخابات کمتر کسی فکر می کرد او به مجلس برود ، می گفتند او پایگاه رای سید علی طاهری در گرگان را ندارد و از طرفی انسانی ساکت ، آرام و اخلاقی است ؛ می گفتند مجلس گرگ می خواهد ، آدمی می خواهد که داد بزند و حق مردم شهرش را بگیرد !

هنگام ثبت نام شد ، او ثبت نام کرد و بعد از آن وارد اتاق کنفرانس در طبقه اول فرمانداری گرگان شد ، خبرنگاران همه خوشحال بودند چون او را هشت سال در کسوت مدیر کل ارشاد می شناختند ، اما همچنان یک دغدغه همه آنها را نگران کرده بود ، آیا او با این خصوصیات آرام و اخلاقی می تواند در مجلس که کارهایش با فریاد پیش می رود ، فریاد بزند ؟

دوم اسفندماه 98 فرا رسید ؛ مردم برای انتخاب نمایندگان خود وارد صحنه شدند ، جریانی با اطلاع از شکست خود ، همه ترفندها را بکار گرفت تا مشارکت کمتر شود ، از انتشار خبر جعلی فوت شجریان گرفته تا ابتلا به کرونا در اثر رای دادن و انگشت زدن پای برگه رای ، اما مردم آمدند و رای دادند .

دکتر منتظری مزد اخلاق ، اندیشه انقلابی در خدمت مردم ، ادب و احترام متقابل به مردم گرگان را گرفت و همه از هر جریان سیاسی و قومیتی پای کار او آمدند و او نماینده گرگان شد اما یک سوال همچنان بر تارک این نماینده می درخشید ، حالا که او نماینده شده می تواند فریاد بزند یا نه ؟

پاسخ این افراد اینگونه است :

 فریاد زمان و مکان دارد ؛ وقتی فردی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است و یا استاد دانشگاه و مخاطبینش افراد دانشگاهی و نخبه طبعا چنین فردی باید رویه آرام و اخلاقی توام با ادب و احترام را پیشه خود کند و شایسته نیست فریاد بزند.

اما زمانی که وکیل یک ملت است و یک سوم جمعیت استان مستقیما چشم امید به تدابیر او بسته اند ، وقتی استانی بعد از 40 سال انقلاب هنوز در رتبه های آخر کشور است ، وقتی کشاورزانش منتظر پول گندم و کلزا هستند تا به کشت بعدی بپردازند و بدهی های قبلی خود را بدهند و دهها مشکل و عقب ماندگی ، او هم صدایش در می آید .

بله باور کنیم منتظری هم می تواند فریاد بزند ، او امروز صدای رسای مردم استان گلستان از هر صنف و رسته است ، بعد از نطق او حتی سیاسیون اصلاح طلب استان هم از او دفاع کردند و این نطق او را بجا دانستند .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.