1399-03-31 13:22
996
0
69078
سردار ملک شاهکویی:

بسیج اساتید استاد تراز انقلاب تربیت کند/مقام نخست بسیج اساتید گلستان در کشور

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت:درسازمان بسیج اساتید استان بایداساتید تراز شهیدچمران تربیت کنیم تا در گام دوم انقلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی چمران گونه انقلابی فعالیت کنند.

به گزارش گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکویی امروز در آیین بزرگداشت سالروز بسیج اساتید با عنوان "استاد تراز انقلاب اسلامی" که در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان برگزار شد،اظهار کرد: شهید چمران در بالاترین مرتبه علمی قرار داشت و در بهترین امکانان رفاهی زندگی می کرد اما به خاطر استکبار ستیزی و حمایت از مظلومان به لبنان و سپس ایران آمد و به مبارزه پرداخت.

وی افزود: ما اینجا درسازمان بسیج اساتید بایداساتید تراز شهیدچمران تربیت کنیم تا در گام دوم انقلاب برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی چمران گونه انقلابی فعالیت کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: شاید عنوان کنند که شهید چمران افسانه ای و دست نیافتنی بود اما باید گفت، او هم مانند همه انسان های دیگر بود اما به حد بالای معرفت رسیده بود . در این عصر و زمانه نیز تربیت اینگونه افراد شدنی است.

وی با بیان اینکه شید چمران هم یک مکتب است، بیان کرد: از خودگشتگی ها و ایثارگری های ایشان در لباس رزم مثال زدنی است. ایشان با توان علمی فوق العاده آرپی جی به دست می گیرد  و به جنگ تن به تن با دشمن می رودو اینکار را وظیفه خود بیان می کند.

ملک گفت: فرازهای بلند فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) در وصف شهید چمران حسادت ما را برمی انگیزاند، زیرا عقیده ایشان در دفاع از انقلاب و نیت خالصانه او بود.

وی در بخش پایانی سخنان خود به شایستگی های بسیج اساتید استان اشاره کرد و گفت: بسیج اساتید استان گلستان رتبه نخست کشور را در سال 98 کسب کرده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.