1399-03-14 20:30
1094
0
68873
مدیریت برق شرق گرگان در واکنش به یک خبر گلستان ما:

خودم را سرباز نظام و مردم می دانم / در مقابل مردم مهربان اما مقابل سرقت انرژی خواهم ایستاد

محمد تقی اتحاد گفت: من تقریبا در تمامی مناطق استان از مراوه تپه تا بندرگز خدمت نمودم و امروز خودم را سرباز مردم این استان و کشور می دانم و وظیفه خودم می دانم که هر کاری از دستم بر بیاد برای آنها انجام دهم.

به گزارش گلستان ما ؛ محمد تقی اتحاد مدیریت توزیع برق شرق گرگان در گفت و گو با این پایگاه خبری در واکنش به یک مطلب سایت گلستان ما اظهار داشت : بنده بعد از تحصیل در دبیرستان نمونه دولتی گرگان، به عنوان شاگرد ممتاز دبیرستان نمونه دولتی با کسب رتبه اول بین داوطلبین استان گلستان در کنکور سراسری ۷۶ وارد دانشکده فنی دانشگاه تهران شدم و مدرک کارشناسی ارشد خود را از دانشگاه شهید بهشتی اخذ نمودم، سالها خاک گرگان و استان گلستان را خوردم و تقریبا در تمامی مناطق استان از مراوه تپه تا بندرگز خدمت نمودم و امروز خودم را سرباز مردم این استان و کشور می دانم و وظیفه خودم می دانم که هر کاری از دستم بر بیاد برای آنها انجام دهم.

اتحاد در خصوص صف متقاضیان برق گفت : از مرداد ماه سال گذشته حدود ۸۰۰ تقاضا داشتیم که به علت افزایش قابل ملاحظه و عدم ثبات قیمتها با عدم استقبال پیمانکاران جهت شرکت در مناقصه مواجه شدیم با پیگیری و ورود اینجانب و همراهی مدیرعامل و مسئولین ستاد خوشبختانه با تعیین و تکلیف ۵ مناقصه در آذرماه و دیماه، حجم قابل توجهی از متقاضیان تعیین و تکلیف شدند.

وی ادامه داد: در ابتدای اسفندماه به درخواست اینجانب مدیرعامل شرکت در مدیریت حاضر و طی جلسه ای راهکارهای تسریع در تامین برق متقاضیان بررسی شد و مقرر شد موازی با تجدید و برگزاری مناقصات و مراحل انتخاب پیمانکار طبق اصل ۴۴ جهت برون سپاری فعالیتها، به جهت تکریم ارباب رجوع تامین برق بخشی از متقاضیان که تعیین و تکلیف نشده بودند از طریق خرید و تدارک لوازم توسط شرکت و اجرا توسط پیمانکاران صورت پذیرد که علی رغم مشکلات نقدینگی و شیوع کرونا به هیچ عنوان فرآیند کار متوقف نشد و همکاران خدوم مدیریت برق شرق با فداکاری تمام در این ایام مشغول اجرای پروژه ها بوده اند از طرفی مناقصات جدید در حال برگزاری است که انشا الله با مشارکت پیمانکاران شاهد تسریع در امر تامین برق متقاضیان باشیم،

مدیریت توزیع برق شرق گرگان تصریح کرد: در تمامی سالهایی که در استان گلستان و در شرکت توزیع برق کار کردم مرا به دلیل قابلیت های فنی می شناسند و به هیچ وجه آدم سیاسی نبودم تا جایی که فرماندار گرگان در سال ۹۶ بنده را به عنوان مسئول بازرسی انتخابات شهرستان گرگان انتخاب کرد.

مدیریت توزیع برق شرق گرگان خاطرنشان کرد : در حوزه مدیریتی ام با هیچ احدی که وابسته به جریان یا شخصیتی باشد تعارف نداشته ام و خط قرمز قانون ،بیت المال و مردم بوده اند و خاطیان را به مدیران بالادستی معرفی کردم. و سعی نمودم بین همکاران شایسته سالاری را برقرار نمایم. همواره حامی پرسنلی که خوب کار میکردند بودم تا انگیزه پرسنل خدمت و انجام صحیح وظایف محوله باشد و سعی شود تا افراد متعهد و پایبند به نظام که روحیه خدمت گذاری دارند رشد نمایند تا دینمان را به شهدا و انقلاب ادا نماییم.

اتحاد اضافه کرد: به هیچ وجه در انتصابم در گنبد و گرگان فرد یا جریانی پشتم نبود و در هر دو مورد بنا به خواسته مدیران وقت و بدون اینکه عطشی برای پست و ریاست داشته باشم ، به مردم این دو شهر بزرگ استان خدمت کردم و حتی در سال ۹۴ با تلاش بی وقفه همکاران خوبم در مدیریت برق گنبد، مدیریت برق به عنوان دستگاه برتر در بین دستگاههای اجرائی شهرستان گنبد انتخاب و مورد تقدیر فرماندار محترم وقت واقع شد که این موجب مباهات اینجانب و همکاران خوبم می باشد.

وی بیان داشت: بحث سرقت انرژی و برق دزدی موضوع مهمی است و من نمی توانم براحتی از کنار بیت المال بگذرم ، اگر برخورد می کنید، فضا سازی می کنند و میگویند آدم تند و خشکی است در حالیکه من نسبت به اجرای قانون و حفظ بیت المال و منافع عامه بایستی در مقابل برخی افراد سودجو بایستم. و از طرفی همواره سعی شد تا حق الناس مدنظر باشد.

اتحاد گفت: در طی این سالهای فعالیتم بارها با مردم محروم و‌گرفتار مدارا داشته و حتی به آنها راه حل دادم که چطور زودتر به برق برسند در حالیکه وظیفه ام نبود ، همچنین پرونده هایی را از سرقت انرژی پیگیری کردیم که افرادی سعی در سواستفاده داشتند اما این پولها به بیت المال برگردانده شد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.