1399-03-06 13:41
941
0
68779
نماینده مرم گرگان وآق قلا:

تحریم نیروی انتظامی نشاندهنده اثر بخشی این نهاد امنیتی است/منافع استکبار با اقتدار ایران به خطرمی افتد

نماینده مرم گرگان وآق قلا گفت: هرشخص و نهادی که مورد تحریم قرارمی گیرد نشانه اثرگذاری آن است. یک زمانی سپاه وحالا نیروی انتظامی، این عمق اثرگذاری این نهادهاست.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری امروز درخصوص تحریم  نیروی انتظامی از سوی امریکا، در گفتگو با خبرنگارما اظهار کرد: در جنگ استکبار، جنگ و صلح، سازش یا مقاومت، دشمن دقیقا برمبنای منافعش رفتار می کند.

وی با بیان اینکه تجربه نشان داد هروقت دشمن ازما ناراضی بود یعنی خوب عمل کرده ایم، تصریح کرد: هرشخص و نهادی که مورد تحریم قرارمی گیرد نشانه اثرگذاری آن است. یک زمانی سپاه وحالا نیروی انتظامی، این عمق اثرگذاری این نهادهاست.

نماینده مرم گرگان وآق قلا تاکید کرد: دشمن نمی تواند اقتدارما را ببیند.نیروی انتظامی کار‌آمد ،انقلابی و همیشه در صحنه و خوب عمل می کند که خشم و عصبانیت دشمن را برانگیخته است.

وی ادامه داد: ما باید این تحریم را به فرصت تبدیل کنیم، باید توانمندی‌های خود را در بخش های مختلف نظامی و اقتصادی افزایش دهیم و این تحریم ها نشاندهنده زنده بودن وحیات داشتن واثربخش بودن جمهوری اسلامی است .

منتظری بیان کرد: آخرین حربه استکبارتحریم است که هر ازگاهی آن را از پشت بامشان بالا می آورند، اما بدانند تمام ارکان مختلف نظام تلاش می کنند که آنها را شکست دهند.

وی تاکید کرد:انقلاب اسلامی در چهار دهه انقلاب در مقابل همه تحریم ها ایستاد، بدون شک درگام دوم انقلاب دارای همین اقتدارخواهیم بود. بخشی ازاقتدارجمهوری اسلامی در قالب نیروی انتظامی و به خطرافتادن منافع استکبارجهانی است.

نماینده مردم گرگان و آق قلا درباره واکنش جمهوری اسلامی در قبال این تحریم، بیان کرد: بدون تردید ما باید قابلیت ها و توانمندی های درونی خود را تقویت کنیم و وارد این حاشیه ها نشویم. تحریم ها سبب شد جمهوری اسلامی ایران دستش را روی پای خودش بگذارد و مقتدرانه به پیش می رود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.