1399-03-02 08:07
1166
0
68739
منتخب شرق گلستان:

آزادی قدس را مسلمانان رقم می زنند/ مجلس انقلابی هموار کننده راه محور مقاومت خواهد بود

دکتر رضا آریان پور گفت: مسلما با اراده و خواست جهان اسلام، مسلمانان رقم زننده آزادی قدس خواهند بود و این غده سرطانی(اسرائیل)از جهان اسلام حذف خواهد شد.

به گزارش گلستان ما، منتخب شرق گلستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت: نزدیک به ۷۲ سال از اشغال سرزمین فلسطین توسط رژیم غاصب صهیونیستی می‌گذرد و این غده سرطانی روز به روز با جنایات خود در حق مردم مظلوم فلسطین باعث رنجش جهان اسلام می شود.

وی افزود: حمایت از مردم فلسطین یک راهبرد سیاسی نیست بلکه  یک خواسته قلبی تمامی مسلمانان است که در وجود مردم آزادی‌خواه جهان اسلام پدیدار شده و این خواسته قلبی باید به یک اراده جهانی تبدیل شود تا به زودی شاهد حذف این غده سرطانی از جهان اسلام باشیم.

دکتر رضا آریان پور تاکید کرد: جبهه مقاومت و‌ محور آن با سردار حاج قاسم سلیمانی شکل گرفت و به تکامل رسید و یکی از اهداف آن پیروزی و رهایی مردم فلسطین از چنگال اهریمن زمانه و حامیان آن است و با شهادت این سردار، مسلما جبهه مقاومت در خونخواهی وی تقویت و راه این شهید با جدیت بیشتر از گذشته ادامه خواهد داشت.

منتخب حوزه مینودشت، کلاله، گالیکش و مراوه تپه گفت: مجلس شورای اسلامی نیز باید در راه تحقق آرمان های جبهه مقاومت گام بردارد تا به زودی شاهد پیروزی جهان اسلام باشیم.

وی تصریح کرد: علی رغم محدودیت هایی که به علت شیوع بیماری کرونا در برگزاری راهپیمایی روز قدس ایجاد شده است، جبهه انقلاب، مردم آزادی‌خواه کشور عزیزمان و جهان اسلام در دفاع از مردم مظلوم فلسطین در فضای مجازی، فعالیت خوبی داشته اند.

آریان پور در پایان گفت: فرمایشات و چشم اندازی که مقام معظم رهبری در خصوص جبهه مقاومت و فلسطین ترسیم کرده اند؛ فصل الخطاب مجلس و نمایندگان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.