1399-03-02 01:57
899
0
68737
رزمنده دفاع مقدس:

فتح‌قدس امیداستکبار را ناامید خواهدکرد/وحدت، رمز آزادسازی خرمشهر تا قدس شریف

رزمنده دفاع مقدس گفت: با فتح قدس امید امریکا استکبار و اسرائیل ناامید خواهند شد، همانطور که در فتح خرمشهر امیدهای عراق و امریکا و .. ناامیدشد.

 

به گزارش گلستان ما؛ شعبان کبیری رزمنده عملیات بیت المقدس درآستانه سالروز فتح خرمشهر در گفتگو با خبرنگار ما، اظهار کرد: عملیات بیت المقدس در مقابل همه عملیات هایی که برای آزادسازی خاک مقدس در هشت سال جنگ تحمیلی داشتیم نقطه اوج عملیات های ما بود.

وی افزود:  دشمن آمده بود انقلاب ما را به قول خودش ساقط کند، اگر نشد خوزستان را از خاک جمهوری اسلامی  جدا کند بعنوان کشوری مستقل معرفی کند اما زمانی که نتوانست خودرا به تهران برساند و پشت کرخه زمینگیر شد وزمانی که از گرفتن خوزستان هم بازماند روی خرمشمهر سرمایه گذاری کرد .

این رزمنده دفاع مقدس خرمشهر را مسئله حیثیتی برای صدام عنوان کرد و یادآورشد: صدام به دلیل اینکه خرمشهر را از دست ندهد و از حیثیتش دفاع کند  هرچه امکانات جنگی و تسلیحاتی که می توانست در مقابل رزمندگان سد ایجاد کند بکاربرد. فقطیک گوشه خرمشهر حدود یک میلیون مین کاشته و سنگری به طول یک کیلومتر در خرمشهر حفر کرده بودند .

وی اضافه کرد: صدام در آن زمان می گفت من خرمشهر را طوری سنگر بندی کردم که اگر ایرانی ها بیست سال بجنگند نمی توانند ان را آزاد کند،خرمشهر نقطه آخرکار واز دست دادن آن از دست دادن همه چیز بود که کمر رژیم بعث شکست.

کبیری اذعان کرد:  بعد از فتح خرمشهر نظر کشورهای دنیا برگشت که صدام دیگر پیروز جنگ نیست  پس باید کاری کنیم که بازنده جنگ هم نباشد که صلح کنند .ما توانستیم جنوب را از وجود دشمن آزاد کنیم و 10 هزار کیلومتر مربع را بازپس بگیریم.

وی  تقارن فتح خرمشهر و روز قدس را در شرایط ویژه سال جاری ارزشمند خواند و تصریح کرد: زمانی که رزمندگان ما خرمشهر را بازپس گرفتند دشمن را ناامید کردیم .ما با نداشته هایمان در مقابل دشمن ایستادیم  دشمنی که تمامی دنیا حمایتش کرده،خوشبختانه به همت شجاعت و همبستگی مردم و در کل ایران (از پیرزنی که چند تخم مرغش را بود به جبهه ها هدیه کرده و چه افرادی که در صف اول جبهه ها بودند )همه با هم با وحدت دست به دست هم دادند و ان شاالله همان وحدت بین مسلمان قدس راهم بزودی آزاد خواهد کرد.

کبیری با بیان اینکه خرمشهر نقطه امید ملت ایران در آزادسازی خاکمان بود، یادآورشد: قدس، قبلگاه نخست مسلمانان  و نقطه امید دنیا برای آزاد سازی فلسطین است که به امید خدا آزاد خواهد شد.

وی ادامه داد: در فتح خرمشهر کل مردم دلهایشان در شهر بود و زمان آزادسازی آن، همه جشن گرفتند و برای آزادسازی قدس، همه مسلمان دخیل هستند و جشن می گیرند .

این رزمنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: همه با فتح قدس امید امریکا استکبار و اسرائیل ناامید خواهند شد، همانطور که در فتح خرمشهر امیدهای عراق و امریکا و .. نا امیدشد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.