1399-03-01 12:29
746
0
68729
نماینده ولی فقیه در گلستان :

اهمیت روز قدس نباید از ذهن ها فراموش شود / فضاسازی های قبل از روز قدس به دلیل وحشت از آن است

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت : امسال روز جهانی قدس و تظاهرات این روز بخاطر مشکلاتی را که در دنیا بخاطر ویروس کرونا پیدا شده،برگزار نمی شود ولی اهمیت این روز نباید از ذهن ها فراموش شود

به گزارش گلستان ما ؛ آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه دراستان گلستان وامام جمعه گرگان در گفت و گو با خبرنگاران بمناسبت روز جهانی قدس گفت: انشالله این خشم مقدس باعث شود هر چه زودتر فلسطین و مخصوصاً بیت المقدس و مسجدالاقصی از غصب دشمنان اسلام نجات پیدا کند .

آیت الله نورمفیدی افزود : امسال روز جهانی قدس و تظاهرات این روز بخاطر مشکلاتی را که در دنیا  بخاطر ویروس کرونا پیدا شده، احتمالا برگزار نمی شود ولی اهمیت این روز نباید از ذهن ها فراموش شود و باید بدانند که این روز چه نقشی می تواند در آزادسازی بیت المقدس داشته باشد و شاید برای همه روشن شده باشد که این تظاهرات روز جهانی قدس آثار بسیار مثبت و خوبی داشته است.

وی تصریح کرد : اینکه امام (ره) این روز را انتخاب کردند برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین و آزادی مسجدالاقصی دارای نکاتی است که باید به آن توجه نمود.

اول اینکه؛ درماه مبارک رمضان همه مسلمانان درهمه  بلاد اسلامی یک توجه و اقبال عمومی نسبت به خداوند متعال در این ماه با برکت پیدا می کنند، این یک حقیقتی است که در کل جهان اسلام در این ماه یک جنبش معنوی پیدا می شود.

دوم؛ روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان دارای یک ویژگی خاصی است در همه بلاد اسلامی به جمعه آخر ماه مبارک رمضان جمعه الوداع می گویند یعنی جمعه ای که باید با این ماه مبارک وداع کرد چون احساس می کنند ماه رمضان از نزد آنها بیرون میرود.

نماینده ولی فقیه در گلستان اضافه کرد : از طرفی مسئله فلسطین و مسجدالاقصی و آزادی قدس اینها مسائل مورد نظر حضرت امام(ره) بوده که انصاف قضیه این است که نام گذاری این روز بعنوان روز جهانی قدس تاکنون تاثیرات مثبت و عمیقی داشته است.

نورمفیدی یادآور شد : این تظاهرات هر چه گسترده تر شود، موثر تر خواهد بود. دلیل اینکه این تظاهرات موثر بوده، وحشتی است که دشمن از روز جهانی قدس دارد. لذا در روزهای نزدیک به روز جهانی قدس دشمنان شروع می کنند به تبلیغات، مخصوصا درآن کشورهایی که حضور گسترده ای دارند.  با تبلیغات خودشان در بین مردم وحشت و ترس ایجاد می کنند و بدنبال مایوس  کردن  مردم هستند، هر چند این تبلیغات تاثیری نداردو اما خود اینها نشانه این است که روز جهانی قدس موثر است.

وی تاکید کرد : ولو اینکه امسال این تظاهرات با توجه به شرایط ویروس کرونا برگزار نشود، اما باید با برنامه ریزی به یک شکلی مسلمانان در همه بلاد اسلامی تنفر خودشان را ازاین غصب و جنایتی را که رژیم غاصب اسرائیل و آنهایی را که پشتیبان این کشور متجاوز هستند نشان بدهند که اگر تظاهرات نشد به شکلی دیگری نفرت خودشان را ابراز کنند که انشالله این خشم مقدس باعث شود هر چه زودتر فلسطین و مخصوصاً بیت المقدس و مسجدالاقصی از غصب دشمنان اسلام نجات پیدا کند  که انشالله آن روز دیر نخواهد بود.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.