1399-03-01 11:47
751
0
68727
منتخب مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس :

روز قدس، تمرین مسئولیت پذیری مسلمانان است/فرصت اسثتنایی حضور میلیونی در فضای مجازی

غلامرضا منتظری گفت:روز قدس، تمرین مسئولیت پذیری مسلمانان است، امسال شکل حضور فرق می کند و این فرصت اسثتنایی حضور گسترده در فضای مجازی خواهد بود.

به گزارش گلستان ما؛ غلامرضا منتظری درآستانه روز جهانی قدس به خبرنگار ما گفت: یکی از میراث ماندگار حضرت امام (ره) در گام اول انقلاب اسلامی نامگذاری روز جهانی قدس شریف است که با این نام‌گذاری  نگاه همه مسلمان را معطوف به یک سرچشمه زلال و مرکز عظیم وحدت امت اسلامی کرد.

وی با بیان اینکه امام راحل هوشمندانه  این کار را انجام دادند ، اظهارکرد: در زمانی که مبارزات ملت مظلوم فلسطین اوج گرفت وجنایت ها و چهره نفاق صهیونیست ها آشکار شد کم کم برای همه مردم مشخص شد این نامگذاری کار صرفا شعاری  و نمادین نبوده بلکه ایشان خواستند مسیری را تعریف کنند که عزت مسلمان ها حفظ و مسلمانان بعنوان امت واحده مطرح باشند .

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس با بیان اینکه این راهپیمایی تمرین مسئولیت پذیری مسلمانان است، تصریح کرد: ما براساس فرهنگ اسلامی خود نمی توانیم نسبت به هم بی‌تفاوت باشیم ومردم فلسطین که بعنوان نماد مظلومیت در جهان هستند لذا روز قدس سبب می شود که مسلمانان ید واحده شوند و دفاع خودشان را از سند مظلومیت اعلام کنند .

وی با تاکید براینکه روز قدس دشمن را متزلزل می کند، یادآورشد: هر ساله در آستانه روز قدس، تزلزل و به هم ریختگی در ارکان  صهیونیستها دیده می شود لذا حضور ما  ضریب روحیه تندخویی و وحشیگری استکبارجهانی را به نابودی خواهد کشید.

منتظری خاطرنشان کرد: همه ساله فرصت حضور فیزیکی  برای ابرازخشم مقدس مردم فراهم بود و همه در جای جای ایران آن را به تماشا میگذاشتند و این مهم تبدیل به یک فرهنگ جهانی در بین مسلمانان جهان شد که تولدش در ایران بود و امروز به یک شجره طیبه ای تبدیل شد که از سایه سار آن کل جهان استفاده می کند.

وی تصریح کرد: شرایط کرونایی نباید ما را از مامویتمان بازبدارد، فرزندزمان خودمان باشیم و به تناسب شرایط حضور خود را پرنگ تر کنیم، شکل حضور فرق می کند وبه طور طبیعی جنبه مجازی به خودش می گیرد .

منتظری ادامه داد: همه باید تلاش کنیم با استفاده از روشهای تاثیر گذار و اثر بخش فضای مجازی جامعه هدف خود را نسبت به گذشته توسعه دهیم وقویتر از گذشته در روز قدس عمل کنیم.

وی بیان کرد: در فضای مجازی میتوان به فراخور جامعه سنی از روز قدس سخن گفت و این فرصتی استثنایی برای کاربران و چهره های متخصص است که می توان از توانمندی نسل جوان، نسلی که جنگ را ندیده و خیلی با مظلومیت جهان آشنا نیست  استفاده کرد.

منتخب مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی گفت: می خواهیم نسل جوان ما با این واقعه و جنایت تاریخی آشنا شوند و عمق جنایت ها را لمس کند لذا باید با شیوه های یی صحبت کنیم که آنها دوست دارند و برایشان جذابیت دارد .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.