1399-02-27 12:05
1800
0
68657
علت عدم پرواز از فرودگاه کلاله مشخص شد ؛

در جلسه مجمع نمایندگان جدید استان گلستان با مدیر کل فرودگاه چه گذشت ؟ + تصاویر

رحمت الله نوروزی گفت : نقش فرودگاههای استان در توسعه استان بسیار مهم و پر اهمیت بوده و جهت تحقق این مهم از برنامه ها و افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه حمایت خواهند کرد.

به گزارش گلستان ما ؛ مجمع نمایندگان منتخب استان گلستان از اداره کل فرودگاههای استان  گلستان و پروژه های در حال اجرا شامل ترمینال جدید،توسعه اپرون،منبع ذخیره آب بتنی و... بازدید بعمل آوردند  و سپس درسالن جلسات اداره کل فرودگاههای استان‌جلسه ای با حضور مدیر کل،معاونین وروسای ادارات فرودگاه داشتند

در ابتدای رحمت الله نوروزی دبیر مجمع نمایندگان منتخب ، از اقدامات صورت پذیرفته وپروژه های درحال انجام از مسئولین ارشد شرکت فرودگاهها و مهندس متانت تقدیر وتشکر کردند.

نوروزی ادامه داد :  روند پیشرفت پروژه ها خوب ومطلوب ارزیابی شده ونگاه نمایندگان منتخب به فرودگاههای استان گلستان (گرگان وکلاله)ویژه ،پراهمیت واستراتژیک خواهد بود.

 وی تاکید کرد :  نقش فرودگاههای استان در توسعه استان بسیار مهم و پر اهمیت بوده و جهت تحقق این مهم از برنامه ها و افزایش پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه حمایت خواهند کرد.

سپس مهندس متانت مدیر کل فرودگاههای استان ضمن تبریک به نمایندگان بعنوان منتخبین مردم استان گلستان درمجلس شوری اسلامی اظهار کرد : فرودگاه گرگان در دوحوزه عملیات هوانوردی و عملیات فرودگاهی بهترین زیرساخت ها و تجهیزات کمک ناوبری را داراست.

متانت از افتتاح پروژه های بزرگ فرودگاهی در فرودگاههای استان گلستان در  آینده نزدیک خبر داد و افزود : در خصوص فرودگاه کلاله تمام زیرساخت های ناوبری و فرودگاهی توسط شرکت فرودگاههای کشور در فرودگاه کلاله انجام شده است .

وی بیان داشت : فرودگاه کلاله درحال حاضر نیز با ۱۲ میلیارد تومان  اعتبار،دیوار حفاظت پیرامونی فرودگاه کلاله توسط پیمانکار درحال اجراست و علاوه بر آن بهسازی  تکنیکال بلاک و ساختمان های آن در حال اجرا است .

متانت تاکید کرد :  علت انجام نشدن پرواز و عدم استقبال شرکت های هواپیمایی برای انجام دادن پرواز در فرودگاه کلاله  نبودن جایگاه سوختگیری هواپیمایی است که با حمایت های همه جانبه استاندار محترم استان و مجمع نمایندگان استان، وزارت نفت  نسبت به احداث جایگاه سوختگیری هواپیما در فرودگاه کلاله جامعه عمل بپوشاند تا نسبت به برقراری پرواز از فرودگاه کلاله به مقصد تهران و زاهدان یا زابل اقدام گردد.

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.