1399-02-17 13:19
792
0
68518
در جلسه هماهنگی برگزاری روز قدس استان اعلام شد :

به دنبال راهپیمایی با تدبیر در روز قدس هستیم / اعلام سه برنامه محوری میلاد کریم اهل بیت

حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی گفت : با توجه به شیوع کرونا و صیانت از سلامت مردم ، امسال برپایی راهپیمایی روز قدس با شرایط ابتکاری جدید و تدابیر ویژه برگزار می شود .

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا احمدی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان صبح امروز چهارشنبه 17 اردیبهشت ماه در جلسه برنامه ریزی و هماهنگی روز قدس اظهار داشت : مقام معظم رهبری از هفته ها پیش به شورای هماهنگی دستور داد برای راهپیمایی امسال برنامه ریزی و فکر شود چون روز قدس برای ما حیاتی است .

حجت الاسلام احمدی افزود : بناست که راهپیمایی روز قدس انجام شود اما نمی دانیم تا آن موقع کرونا از بین رفته و وضعیت سفید می شود یا اینکه همچنان می ماند ، در حال حاضر شرایط 50 – 50 را هم نداریم لذا باید برای یک راهیپمایی باتدبیر در روز قدس فکر کنیم .

وی با اشاره به اینکه وقت زیادی هم تا روز قدس نداریم ، تصریح کرد : در دو مورد بحث های خیلی جدی است ، مورد اول راهپیمایی خودرویی است که مردم با خودرو و خانواده خودش در مسیر مشخص حضور یابد  و مورد دوم بسترسازی و حضور در فضای مجازی است تا روز قدس برجسته شود .

احمدی اضافه کرد : در فضای مجازی می توان از سامانه شاد که برای دانش آموزان است استفاده کرد ، ضمن اینکه برگزاری مصاحبه ها ، نشست خبری ، مناظره و میزگرد ، کلیپ و فیلم ، عکس نوشت و مسابقات و سرگرمی با موضوع صهیونیسم ستیزی موثر باشد .

رئیس شورای هماهنگی استان گلستان خاطرنشان کرد : ویروس منحوس کرنا نمی تواند خوی استکبار ستیزی و صهیونیسم ستیزی ملت مقاوم ایران را کمرنگ کند و قطعا امسال با شیوه ای نو مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل را شاهدیم .

اعلام سه برنامه محوری میلاد کریم اهل بیت

همچنین در این جلسه طاری قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان گفت : شورای هماهنگی در روزهای 14 و 15 رمضان یعنی جمعه و شنبه سه برنامه محوری دارد.

طاری افزود : برنامه اول وز جمعه 14 رمضان ساعت 18 آیین تعویض پرچم بقاع متبرکه و برافراشتن پرچم کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) با محوریت ادارات اوقاف و امور خیریه می باشد .

وی ادامه داد : دومین برنامه محوری همان شب دقایقی قبل از ساعت 21 شب 15 رمضان توسل و قرائت خانوادگی با عنوان امام بی حرم می باشد که مستقیم از آستان قدس رضوی و حرم حضرت معصومه(س) پخش می شود .

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد : سومین برنامه محوری نیز ساعت 12 روز شنبه 15 رمضان همزمان با تولد امام حسن مجتبی (ع) می باشد که طبق توافق با رادیو معارف نیم ساعت برنامه از طریق بلندگو ها پخش می شود .

طاری تاکید کرد : با توجه به شرایط پیش آمده امسال راهپیمایی فیزیکی روز قدس را نخواهیم داشت و مراسمات ملی و انقلابی را نمی توانیم به شکل سابق برگزار کنیم و باید با شیوه جدیدی و با رعایت ملاحظات به این برنامه ها فکر کنیم .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.