1399-02-13 11:59
911
0
68454
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان:

شیب نزولی کرونا در گلستان ادامه دارد/ثبات تعداد مراجعین به مراکز درمانی/مردم همچنان فاصله اجتماعی رعایت کنند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: خوشبختانه ثبات نسبی کرونا در استان را شاهد هستیم.

به گزارش  گلستان ما؛ عبدالرضا فاضل  امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد:  در زمان پیک تعداد بیماران به هزار و 250 بیمار رسیده بود اما اکنون در مجموع حدود 250 بیمار بستری هستند.

وی با بیان اینکه به علت رعایت مردم، این بیماری شیب نزولی  پیدا کرده است، تصریح کرد: از هفته سوم و چهارم اسفند پیک شیوع کرونا را در استان شاهد بودیم و تا به امروز نیز ادامه دارد و از باید از مردم استان تشکر کنیم.

به گفته فاضل؛ روزانه ۲۰تا حداکثر ۲۵نفر به بیمارستانها مراجعه می کنند در حالی که در روزهای اوج این بیماری روزانه حدود 300 مراجعه به بیمارستانها داشتیم.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی گلستان از مراجعه  روزانه حدود ۳۰نفر با علائم حاد تنفسی به مراکز درمانی در هفته گذشته خبرداد و اضافه کرد: خوشبختانه طبق پیش بینی ها این هفته نیز روند کاهشی ادامه یافت.

فاضل ادامه داد: البته این به معنای قرار گرفتن در وضعیت سفید نیست و مردم همچنان باید قواعد بهداشتی پیشگیری از کرونا و طرح فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

وی درباره  از سرگیری فعالیت بازارهای هفتگی و مراکز آموزشی هم بیان کرد: ستاد ملی مبارزه با کرونا روز یکشنبه در این باره تصمیم می گیرد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.