1399-02-08 13:59
753
0
68390
مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا :

6هزار و 200 گروه جهادی در گلستان به مقابله با کرونا رفتند

حسن ملک حسینی گفت: سازمان بسیج سازندگی سپاه نینوا گلستان برای مقابله و شکست کرونا 6200 گروه جهادی را با ظرفیت بیش از 37000 جهادگر را بکارگیری کرد.

به گزارش  گلستان ما؛  حسن ملک حسینی در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی شیوع ویروس منحوس کرونا و تاثیرات آن بر زندگی مردم و شرایط عمومی جامعه، بسیج سازندگی ، قرارگاه ستاد مبارزه با ویروس کرونا را تشکیل و بیش از 100 جلسه در سطح ستاد و شهرستان های استان برگزار کرد.

وی  افزود: برای مقابله و شکست این بیماری سازمان بسیج سازندگی استان 6200 گروه جهادی را با ظرفیت بیش از 37000 جهادگر را بکارگیری کرد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا تصریح کرد: ضدعفونی و گندزدایی بیش از 100 هزار باب از معابر و اماکن عمومی و مذهبی، مساجد، مدارس و ... از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی است که همچنان ادامه دارد.

وی یادآورشد:  بسیج سازندگی استان برای تهیه و تولید اقلام بهداشتی از جمله ماسک و گان هم اقدام کرده است،

ملک حسینی بیان کرد : 506 کارگاه تولید ماسک در استان فعالسازی شده و تاکنون توانستیم بیش از 650 هزار ماسک  وگان را تولید و توزیع کنیم.

وی  گفت : در طی این مدت بیش از 200 هزار بسته اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و 500 هزار عدد بروشور آموزشی در سطح استان توزیع شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه نینوا خاطر نشان کرد :سازمان بسیج سازندگی همانند دیگر بخش های سازمان بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با کرونا ، در کنار مردم شریف و مومن استان خواهد بود.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.