1399-01-26 08:55
515
0
68169
مسئول بسیج کارگری گلستان:

5 هزار مکمل تقویت سیستم ایمنی بدن در اختیار علوم پزشکی قرار داده شد/ بسیجیان در هرجایی که باشند خدمت می کنند

مسئول بسیج کارگری گلستان گفت: در حدود 5 هزار شیشه انواع شربت ها و مکمل های غذایی تقویت کننده سیستم ایمنی توسط واحدهای دارو سازی شهرک های صنعتی استان گلستان تولید شده و در اختیار واحدهای علوم پزشکی استان جهت استفاده بیماران قرار گرفته است.

به گزارش گلستان ما؛ امروزدر گوشه و کنار جهان که نگاه بیندازی کشوران به ظاهر متمدن و پیشرفته برای ماسک دزدی می کنند و محموله های کمک کشورها را به غارت می برند در همه جای ایران برای هدیه ماسک و لباس مخصوص کادر درمان، موادضدعفونی کننده و تهیه ارزاق نیازمندان از هم پیشی می گیرند .

بله نگاه دینی است که با انسانیت عجین است نه نگاه لیبرالی و سرمایه داری که بیماران مسن محکوم به مرگ می شوند.

نگاه فروتنانه دینی است که برای رعایت حال مردم و جلوگیری از شیوع بیماری حتی درهای حرم امامان بسته می شود و هیئت های مذهبی مراسمات خود را بدون حضور افرادبرگزار می کنند.

اینجا حتی به مردگان کرونایی احترام می گذراند و روحانیون برای تدفین شان هم عالم دینی می شوند هم خانواده و بستگان.

آری، این نگاه می شود تربیت کننده بسیجیان، این نگاه می شود تولید روزانه هزاران ماسک و لباس صلواتی، آب میوه و حتی کفن اموات.

بسیجیان در هرجایی که باشند خدمت می کنند، این نه یک حرف بلکه سالها عمل است حالا زمانی در جبهه های جنگ با لباس خاکی و امروز در لباس کارگری کارخانجات .آن هم مومنانه، آن هم برای همنوع حالا می خواهد برای مدافعان سلامت باشد یا نیازمندان محلات.

مسئول بسیج کارگری استان گلستان در گفتگو با خبرنگاراین پایگاه خبری اظهار کرد: بعد از شایع شدن ویروس کروناو نیاز کشور به همکاری همه سطوح خدماتی 63 گروه جهادی 5 نفره رادر سطح کارخانجات استان و 14 حوزه کارگری و ناحیه استان فعال کردیم.

امیرعلی یعقوبی فرتولید حدود 10 هزار ماسک خبرداد و افزود: این ماسک های تولیدی را در بین کارگران کارخانجات و در بین محله ها و خانواده کارگران توزیع شده است.

مسئول بسیج کارگران کارخانجات و معادن استان گلستان تصریح کرد: بیش از 20 هزار لیترماده ضدعفونی کننده نیز تولید شد و در بین قشرکارگر، خانواده های کارگران و هم استانی ها توزیع شده است.

وی ادامه داد: در سه واحد تولیدی در شهرک های صنعتی استان تولید 500 تا 600 هزار عدد ماسک استانداردِعلوم پزشکی طراحی و تهیه کرده اند و در اختیار دانشگاه، واحدهای بسیج و داروخانه ها در استان جهت توزیع به هموطنان عزیز انجام شده است.

یعقوبی فر به تهیه دارو هم اشاره کرد و گفت: در حدود 5 هزار شیشه انواع شربت ها و مکمل های غذایی تقویت کننده سیستم ایمنی توسط واحدهای دارو سازی«کارخانه نیاک» واقع در شهرک صنعتی آق قلا و شهرک صنعتی حوزه ویژه اقتصادی اترک تولید شده و دراختیار واحدهای علوم پزشکی استان جهت استفاده بیماران قرار گرفته است.

وی بیان کرد: تنها واحد تولیدی نیاک توانمندی تولید روزانه یک هزار شیشه شریت را دارا است.

به گفته مسئول بسیج کارگران کارخانجات و معادن استان گلستان؛ ماسک و سایر اقلام تولیدی بسیجیان به صورت رایگان در اختیار علوم پزشکی قرار داده شده است.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.