1398-11-27 09:30
3225
0
67538
آخرین تحولات انتخاباتی گرگان و آق قلا :

انصراف و اعلام حمایت 12 کاندیدا انقلابی به نفع شورای ائتلاف نیروهای انقلابی گلستان

تا بحال 12 کاندیدا گرگان و آق قلا انصراف انقلابی خود را اعلام کردند و اکثرا از دو گزینه منتخب حمایت رسمی کردند و گفته اند در هنگام انتخابات نیز پای کار می می مانند.

به گزارش گلستان ما ؛ در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه گرگان و آق قلا نزدیک به 130 نفر ثبت نام کردند که در برآورد اولیه نزدیک به 30 کاندیدا منتسب به جریان اصولگرا و انقلابی بوده ند.

از این تعداد 17 نفر در ساز و کار شورای ائتلاف نیروهای انقلابی استان گلستان شرکت کردند و شرایط مندرج در میثاق نامه را پذیرفتند و در مجامع شهرستان سخنرانی ، اعلام برنامه و نهایتا شرکت کردند .

بعد از اعلام نظرسنجی که توسط صدا و سیما انجام شد شیخ سعید بیرقدار و دکتر غلامرضا منتظری به عنوان نفرات اول و دوم معرفی شدند و قرار شد سایر کاندیداها به نفع این دو گزینه و یا نهایتا جریان انقلابی کنار بکشند .

تا بحال گزینه های زیر انصراف انقلابی خود را اعلام کردند و اکثرا از دو گزینه منتخب حمایت رسمی کردند و گفته اند در هنگام انتخابات نیز پای کار می می مانند.

صاحب حجتی ، مجید صفوی ، مصیب عباسی ، سیدقربان سیاه بالایی ، محبوبه فدایی ، سید محمد قدس مفیدی ، عباس علیخانی  ، علیرضا علم الهدی ، علی دنکوب  ، موسی الرضا برزعلی  ، عبدالمجید زرگرانی، احسان اخوان راد، ایوب احمدی ، محمدتقی قلی نژاد ، علیرضا غفران مسجود نامزدهایی بودند که میثاق نامه را امضا کردند .

تا این لحظه( صبح یکشنبه 27 بهمن) فقظ صاحب حجتی ، علیخانی و برزعلی اعلام انصراف نکرده اند و در این بین احتمال می رود فقط صاحب حجتی تا آخر بماند و دو گزینه دیگر نیز به حامیان شورای ائتلاف بپیوندند .

اقدام ارزشمند این کاندیداها در حالیکه هر کدام وزن علمی و اعتبار اجتماعی داشتند در جهت وحدت نیروهای انقلابی ارزشمند است و امید که الگویی برای سایر حوزه ها و نتیجه بخش برای جریان انقلاب باشد .

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.