1398-10-22 02:00
3056
0
67071
یادداشت؛

سوء قصد به سردار حاجی زاده و ترور سردار سلیمانی چرا؟/ نسخه ترورهای دهه ۶۰روی میز آمریکاست

سوء قصد به سردار حاجی زاده و ترور سردار سلیمانی چرا ؟ / نسخه ترورهای دهه ۶۰روی میز آمریکاست.

به گزارش گلستان ما، نتیجه فعال کردن گسل های دهه ۶۰ و عوض کردن جای جلاد و شهید تنها تقدیر مریم رجوی در تیرماه سال ۹۶در پاریس را بدنبال نداشت بلکه وارد کردن کشور به یک دوره خاص با ویژگی های پیچیده تر از ده ۶۰ و بالاخص اغتشاشات و ترورهای هدفمند با کارکردهای خاص آن را بدنبال داشته است.

اغتشاشات و ترورهای هدفمند نخبگان انقلاب در دهه شصت زمانی کلید خورد که جریان نفوذ نتوانست در استقرار نظام جمهوری اسلامی انحراف ایجاد کند و جمهوری اسلامی نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر مورد پذیرش قاطبه مردم قرار گرفت و بعد از آن پای آمریکا و نفوذ آن در کشور برای همیشه قطع گردید.

 

ضمن اینکه از یک سو قانون اساسی مشتمل بر اصل ولایت فقیه تدوین و به تصویب خبرگان و تایید ملت رسید و نهادها و ساختارهای قانونی از جمله قوای حاکم مستقر گردید و از سوی دیگر
جریان نفوذ با حضور نمایان و قدرتمند خود نتوانست خواسته های آمریکا را تامین نمایند و لذا فتنه ها و ترورها از بخش ها و افرادی شروع شد که در شکل گیری نظام و استقرار و تثبیت آن نقش ویژه و برجسته داشتند.

حدود ۴۰سال از آن دوران می گذرد و نظام اسلامی توانسته است چشم انداز روشنی از ایجاد تمدن سازی نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر(عج) فراهم کند.

جریان نفوذ فردی و جمعی نه تنها تحت ماموریت ویژه کلمبیا عزم خود را جزم نموده اند که با تغییر از درون؛ زنده بودن انقلاب را پایان ببخشند و با انحراف جمهوری اسلامی ، یک نظام حداقلی را  رقم بزنند بلکه با تهی کردن نظام از عناصر قدرت و اقتدار ، آنرا از ریل حرکت بسمت تمدن نوین اسلامی خارج و کلیه ظرفیت های ایجاد شده برای آمادگی ظهور را با عقب نشینی از سرزمین ظهور و سپردن آن به صهیونیزم جهانی ،صفر نمایند.

همه تلاش ها به دلایلی که در این وجیزه نمی گنجد ،ناکام مانده است لذا با نسخه برداری از تحرکات دهه شصت ،علاوه بر آشوب ها و اغتشاشات دی ماه ۹۶و آبان ۹۸ اقدامات ذیل در نیمه دوم سال ۹۸ در دستور کار قرار می گیرد

اولا در لبنان و عراق یعنی خط مقدم جبهه مقاومت ،آشوب ها و اغتشاشاتی طراحی و اجرا می گردد و چهره هایی از این جبهه ترور فیزیکی و شخصیتی می شوند  

ثانیا ترور افراد و اشخاصی که در شکل گیری امتداد عمق راهبردی جمهوری اسلامی ایران و حفظ آن _که به تعبیر امام خامنه ای از واجب ترین واجبات کشور هم لازم تر است _ در دستور کار قرار می گیرد ؛ اول سردار سپهبد سلیمانی فرمانده سپاه قدس _که ترور نیابتی اولیه اش در خاک ایران با شکست مواجه می شود _  دوم سردار حاجی زاده فرمانده هوا و فضای سپاه بعنوان پشتیبان اصلی و راهبردی سپاه قدس .

براساس اخباری سردار حاجی زاده در اوایل دی ماه در جنوب دمشق مورد سوء قصد و ترور قرار می گیرد.اصل این خبر و طرح آن از سوی صهیونیست ها به معنی در لیست بودن وی در کنار سردار سلیمانی است 

حدود ۱۲ دی ماه سردار سلیمانی از سوی صهیونیست ها مورد رصد قرار می گیرد و با مشارکت مستقیم آمریکا و چند کشور اروپایی و عربی ترور می گردد و به همراه ایشان معاون حشد الشعبی و از چهره های موثر در جبهه مقاومت به شهادت می رسد.

حالا بعد از یک هفته ، سردار حاجی زاده مجددا به سوژه ترور شخصیتی و حذف از فرماندهی یکی از بازوان اصلی جبهه مقاومت و حافظ امتداد عمق راهبردی جمهوری اسلامی یا همان سرزمین ظهور  مبدل شده است.

این وقایع اتفاقی نیست و بخوبی می توان بازسازی پیچیده تر اتحاد جریان لیبرال و منافقین و حمایت ویژه و مستقیم آمریکا و بعض کشورهای اروپایی و عربی منافق زده را مشاهده کرد؛ آنهم برای عملیاتی کردن نسخه بازسازی شده ترورهای دهه ۶۰ که اکنون روی میز آمریکاست.

به قلم حسن بیارجمندی

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.