1398-10-05 14:33
1068
0
66784
به قلم یک شهروند گرگانی ؛

قیام هشت دی گرگان نماد ولایتمداری

اتصال رودخانه هشت دی مردم گرگان به یوم الله 9 دی باعث تشکیل دریای عظیمی از انسانها شد که چشمان فتنه را کور کرد و استکبار جهانی را در رسیدن به اهدافش ناکام گذاشت.

به گزارش گلستان ما ؛ کم کم به سالروز هشتم دیماه نزدیک می شویم ، روزی که در سال 88 مردم نجیب و ولایتمدار گرگان حماسه ای آفریدند که فردای آن روز ، امتداد آن در کشور رودخانه ای عظیم شد و یوم الله 9 دی را خلق کرد.

مردم گرگان مثل سراسر کشور از هشت ماه فتنه گری ، تخریب اموال عمومی ، اعتراضات بی محتوا و هوچی گری خسته شدند و آتش زدن خیمه های عزاداری مردم در تهران و توهین به ساحت اباعبدالله الحسین جرقه ای بود که خشم مقدس مردم انقلایی گرگان را به چالش طلبید .

مردم گرگان به صورت خودجوش در گروههای مختلف خود را به چهارراه میدان آمدند و تا میدان شهرداری با انگیزه ای مضاعف و رگ تعصب انقلابی علیه استکبار جهانی و ایادی داخلی اش و سران فتنه شعار داده و با این کار نشان دادند دوستدار نظام و کمک کار مسئولین دلسوز و پشت سر رهبر معظم انقلاب هستند .

این روزها نیز عده ای با بهانه های مختلف از جمله گرانی بنزین بر آتش فتنه می دمند و به این بهانه می خواهند علیه نظام هجمه کنند اما مردم ولایتمدار و بصیر گرگان علیرغم اینکه به گرانی بنزین انتقاد دارند و معتقدند دولتمردان باید کاری کنند با گرانی بنزین به سایر اقلام اساسی و مایحتاج مردم فشار نیاید ، هوشیارند و می دانند در اطرافشان چه می گذرد و چه کسانی با چه بهانه هایی دنبال چه چیزی هستند .

جوانان گرگانی به خوبی می دانند این تخریب ها و اغتشاشات مبنای منطقی و مطالبه گری نداشته و بیشتر نوعی کینه جویی از نظام جهوری اسلامی است که بسترش در فضای لجن زار مجازی آماده می شود وگرنه مسئولین نظام از صدر آن یعنی مقام معظم رهبری گرفته تا ذیل همه خود را پاسخگوی نیازهای مردم و مطالبات آنها می دانند.

ولی الله پاکدامن از گرگان

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.