1398-10-01 14:15
809
0
66720
میقانی در نشست خبری عنوان کرد :

خسارت 245 میلیارد تومانی سیل به شبکه راههای استان / پروژه چهارراه سیدمیران گرگان سرعت می گیرد

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان گفت : کل خسارتی که در طول سیل گلستان به شبکه راهها وارد شد ۲۴۵ میلیارد تومان بود که یک مبلغ ۵۰ میلیارد تومان استانی و یک ۶۰ میلیارد تومان ملی ابلاغ شد.

به گزارش گلستان ما ؛ مهدی میقانی مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان ظهر امروز یکشنبه 1 دیماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته حمل و نقل اظهار کرد :پرسنل و کارکنان این اداره کل بر اساس وجدان انسانی خود و با جان و دل برای خدمت به مردم کار می کنند .

میقانی افزود با اشاره به سوالی در خصوص وضعیت نابسامان جاده قدیم گرگان و کردکوی و ساماندهی نقطه پرخطر چهارراه سید میران گفت : اتمام چهاربانده کردن محور خطرساز سیدمیران در غرب گرگان سرعت می گیرد.

وی در خصوص دپوی نخاله ها در جاده تخشی محله و انتقاد دهیار این روستا تصریح کرد : در مورد نخاله ها باید نهادهای فرهنگ ساز از جمله ائمه جمعه فرهنگ سازی کنند، امروز ما تسطیح کنیم باز ممکن است فردا بریزند ، لذا مردم حساس باشند ، مواردی بود که ما افراد متخلف را به مرجع قضایی معرفی کردیم ولی دنبال پرونده سازی نیستیم ولی توصیه داریم مردم مسوولیت اجتماعی خود را انجام دهند .

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گلستان خاطرنشان کرد : مردم روستای پشه لر گنبد ۴۰ سال راه ندارند ، ما الان داریم آنجا راه ایجاد می کنیم با همان رویکرد جهادی سال ۶۰ با دستهای خالی و ماشین های فرسوده کار می کنیم .

میقانی با بیان اینکه از پیمانکاران تشکر می کنم افزود : واقعا برخی از آنها با توجه به اینکه ۹ میلیارد طلب دارند ولی دارند وجدانی و در میدان کار می کنند.
وی در پاسخ به سوالی در خصوص دوربرگردان های خطرناک استان اضافه کرد : دوربرگردان ها دغدغه مردم ، مردم استان و‌ مترددین از استان هستند ، فقط در مسیر علی آباد کتول که جزو پرتردد ترین مسیرهای استان هست ، با ۳۰ هزار تردد در مسیر رفت شلوغی ترافیک داریم.

میقانی یادآور شد : در سفر ریاست جمهوری ۳۰ تا دوربرگردان تصویب شد که در حال حاضر ۱۰ دوربرگردان زیر نظر ما و ۱۰ تا هم شرکت زیرساخت وظیفه ایجاد آن را بر عهده دارد .

این مقام مسئول بیان داشت : اداره کل راهداری دوربرگردان ورسن را ساخته و دوربرگردان حکیم آباد هم ۲۵ درصد پیشرفت دارد ، زینب آباد ، کمربندی علی آباد ، پشمک پناده ، کارخانه آرد زاهدی ، سعد آباد خان ببین ، ده حسن جان ، اسلام آباد نیز به زودی پیمانکار معرفی می شوند.

میقانی اذعان کرد : کل خسارتی که در طول سیل گلستان به شبکه راهها وارد شد ۲۴۵ میلیارد تومان بود که یک مبلغ ۵۰ میلیارد تومان استانی و یک ۶۰ میلیارد تومان ملی ابلاغ شد که شد ۱۱۰ میلیارد تومان که از این مبلغ ۹۰ میلیارد تخصیص اسناد خزانه دو ساله دارد.

انتهای پیام /

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.