1398-09-17 09:07
1699
0
66560
رئیس ستاد انتخابات گلستان:

ثبت‌نام ۴۱۱ داوطلب برای انتخابات مجلس یازدهم/ پیشتازی مرکز استان در تعداد ثبت‌نامی‌ها

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: در پایان مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ۴۱۱ نفر از ۶ حوزه انتخابیه گلستان نام‌نویسی کردند.

به گزارش گلستان ما، عبدالرضا چراغعلی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در پایان مهلت قانونی ثبت‌نام داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 6 حوزه انتخابیه استان گلستان 411 داوطلب نام‌نویسی کردند.

وی درباره تفکیک تعداد ثبت‌نامی‌ها برای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه‌های انتخابیه گفت: 129 نفر از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا، 79 نفر از شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه، 65 نفر از حوزه انتخابیه کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان، 52 نفر از حوزه انتخابیه گنبدکاووس داوطلب شرکت در این دوره از انتخابات شدند.

چراغعلی افزود: در حوزه رامیان و آزادشهر 48 نفر و از شهرستان علی‌آبادکتول نیز 38 نفر برای حضور در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کردند.

وی با بیان اینکه در دوره گذشته انتخابات مجلس 305 نفر ثبت‌نام کرده بودند، گفت: تعداد داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم نسبت به دوره قبل رشدی 34 درصدی داشته است.

رئیس ستاد انتخابات استان درباره روند بررسی صلاحیت‌ داوطلبان نیز اظهارداشت: کار بررسی صلاحیت‌ها همزمان آغاز شده و تا 10 روز آینده صلاحیت داوطلبان در مراجع چهارگانه بررسی و اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

  • منبع خبر : تسنیم

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.