1398-09-10 00:11
807
0
66485
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

برای هر صندلی مسئولیت، کربلایی در جبهه ها رقم خورده است/ مردم ما در هفته گذشته حماسه آفریدند

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: مردم ما در هفته گذشته حماسه آفریدند، شاید به لحاظ معیشتی در تنگنا هم بوده باشند اما به عشق امام خود و جامعه خود آمدند و ما را یاد جمله امام راحل (ره) انداختند که فرمود " این ملت از امت صدر اسلام برتر است".

سردار حسین معروفی فرمانده سپاه نینوا گلستان در یادواره شهدای محله میرخیل کردکوی اظهار کرد: شهدای ما متعلق به یک طایفه و عشیره و قوم نیستند زیرا جان خود که بالاترین دارایی بود را برای حفظ انقلاب و تمامیت ارضی کشور عزیز ما فدا کردند.

وی افزود: ما برای ثبات نظام مقدس جمهوری اسلامی و برای هر منصب حدود ۷۲ شهید تقدیم کردیم ؛ یعنی به ازای هر صندلی مسئولیت، کربلایی در جبهه ها رقم خورده است.

سردار معروفی اضافه کرد: شهدا یکی از موئلفه های قدرت ایران اسلامی هستند و سلحشوری شهدا، جانبازان و آزادگان عامل بازدارندگی ملت ایران است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: دشمن ما حساب می کند و می بیند این ملت کشته شدن در راه خدا را بزرگترین نعمت می داند به همین دلیل توان تهدید نظامی ما را نداشته و ندارند.

وی با اشاره به این که ملت ما در حوادث اخیر، فتنه پیچیده و خطرناکی را در مدتی کوتاه نابود کرد و مثل فتنه های قبلی باز هم با سربلندی از این آزمون بیرون آمد، افزود: امروز زمان آزمون نخبگان است اینجاست که نخبگان ما مسئولیت دارند تا خود را نوکر حقیقی مردم کنند.

سردار معروفی اضافه کرد: مردم ما در هفته گذشته حماسه آفریدند، شاید به لحاظ معیشتی در تنگنا هم بوده باشند اما به عشق امام خود و جامعه خود آمدند و ما را یاد جمله امام راحل (ره) انداختند که فرمود " این ملت از امت صدر اسلام برتر است".

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان این نکته که اعتراض در چارچوب قانون حق همه است، بیان کرد: معترض آشوب نمی کند و اموال عمومی را به آتش نمی کشد و  بحمدالله مردم به خوبی صفوف خود را آشوبگران جدا کردند.  

فرمانده سپاه نینوا گلستان عنوان کرد: کسانی که امروز در زمین دشمن بازی می کنند و نگاهشان به خارج از کشور است باور به "اِن تَنصُرُوا اللهَ یَنصُرکُم" ندارند.

وی با اشاره به این که شهدای ما سر کلاس درس عباس ابن علی(ع) نشستند و به قافله عشق رسیدند و در نهایت حسینی شدند چون بصیرت داشتند، اذعان داشت: اخلاص در عمل شاه کلید عشق بازی شهیدان ماست و شهدا همه برای خدا کار می کردند و این وفاق زاییده دفاع مقدس است و روحیه جهادی و انقلابی برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

سردار معروفی در ادامه گفت: من در هیچ جای تاریخ جز کربلا و دفاع مقدس سراغ ندارم که انسان ها برای جهاد در راه خدا از هم پیشی بگیرند و دعوا برای خط شکنی باشد، ادبیات فرماندهان ما در دفاع مقدس "بیا" بود نه " برو" بدین معنی که فرماندهان ما به خط می زدند و به رزمندگان می گفتند بیا.

فرمانده سپاه نینوا گلستان در پایان اظهار کرد: آمریکایی ها در چند وقت اخیر خود اعتراف کردند که در منطقه غرب آسیا با یک ابر حریف طرف هستند که کسی نیست جز امام خامنه ای (مدظله العالی) ، که شهدا هم غالبا در وصیت خود سفارش کرده اند که مراقب ولایت و ولی فقیه باشید.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.