1398-09-06 14:03
1269
0
66458
مدیر کل اطلاعات گلستان در بازدید از گلستان ما :

وجود رسانه ای مثل گلستان ما جزو ضرورتهاست / رسانه طراز انقلاب و الگوی سایر رسانه ها باشید

مدیر کل اطلاعات گلستان با بیان اینکه وجود رسانه ای چون گلستان ما جزو ضرورتهاست ، گفت : من فکر می کنم گلستان ما می تواند طرازی باشد برای سایر رسانه ها و خبرگزاری ها با رویکردهایی چون عدالت خواهی که این خیلی ارزشمند است .

به گزارش گلستان ما ؛ جلالی مدیر کل اطلاعات استان گلستان شامگاه گذشته پنجم آذرماه در دیدار با هیئت تحریریه پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما اظهار کرد : خیلی وقت بود که دوست داشتم به این رسانه بیایم و عرض خدا قوت و خسته نباشید داشته باشم ولی مشغله کاری باعث شد با تاخیر خدمت برسم.

 

جلالی افزود : من ابتدای به ساکن در سپاه گرگان بودم و شروع کارم با سپاه گرگان بود تا اینکه در سال 64 که تشکیلات وزارت اطلاعات شکل گرفت ، من به این نهاد منتقل شدم ، البته حضور ما در سپاه و بسیج با هدف رفتن به جبهه و جنگ بود اما شرایط باعث شد تا در این نهاد مقدس ماندگار شویم و در ادامه مسئولیت اداره اطلاعات کردکوی و بندرترکمن و چندین شهر دیگر را داشتم تا اینکه از دو سال پیش وظیفه سربازی به بنده سپرده شد.

 

 وی تصریح کرد : کاری که شما می کنید همسو با برخی نهادهای مهم نظام است ، نهادهای که آرمانهای امام و مقام معظم رهبری را دنبال می کنند و می خواهند به همان افق ترسیم شده برسند و این نگاه در افق شما در گلستان ما دیده می شود .

 

مدیر کل اطلاعات گلستان خاطرنشان کرد : من فکر می کنم گلستان ما می تواند طرازی باشد برای سایر رسانه ها و خبرگزاری ها با رویکردهایی چون عدالت خواهی که این خیلی ارزشمند است و وقتی این سایت را باز می کنید باید امید و نشاط را به مردم تزریق کند و به وفاداران نظام آرامش دهد.

 

جلالی اضافه کرد : امروز یکی از سلاح هایی که می تواند در دست ما باشد و هم آرمان امام راحل(ره) و هم رهبر معظم انقلاب است ، وحدت می باشد  ، هر چه ما در داخل نظام با هم باشیم و پشت سر هم بایستیم سید حسن نصرالله در بیرون کشور شاداب است و انرژی می گیرد .

 

وی تاکید کرد : ما در استان گلستان تهدیداتی را در اوایل انقلاب در قالب جنگ اول و دوم گنبد داشتیم و اگر از فرصتی که وحدت اقوام در اختیار ما نهاده استفاده نکنیم ، این برای دشمن یک فرصت می شود لذا  ممکن است به مشکل بخوریم .

 

وی یادآور شد : پیش بینی های مقام معظم رهبری در خصوص فتنه 96 و 98 کاملا درست از آب در آمد و این در کلیپی که ما از ایشان در روزهای گذشته دیدیم کاملا مشهود بود اما وحدت استان باعث شد که کمترین مشکلات را داشته باشیم و هیچگونه نارضایتی که منجر به تجمع شود در بین اهل سنت استان نداشتیم.

 

مدیر کل اطلاعات استان بیان داشت : همه این موارد نشان می دهد عقبه تلاش ها برای وحدت نتیجه بخش بوده و این ما را به این سمت می کشاند که همگرایی ها تقویت شود و به عنوان یک رویکرد دنبال شود .

 

وی گفت : امروز هم اگر می خواهید خدمت کنید و برای نظام قوت باشید از سلاح وحدت استفاده کنید ، من تلاش های شما را می بینم و از آن طرف نیز هستند نهادهایی که از شما دفاع کنند ، لذا شما باید طراز و الگو باشید ، همه شما را به چشم یک مجموعه با اخلاق و معتقد و ایمانی ببینند.

 

این مقام امنیتی افزود : سعی کنید در کارتان شائبه نباشد ، نفسانیات نباشد ، آرامش خاطر برای مخاطبین ایجاد کنید ، امروز وجود رسانه ای مثل گلستان ما جزو ضرورتهاست برای حفظ نظام ، سعی کنید شعبه و شاخه داشته باشید ، از دست ما هم اگر کاری بر بیاید همه جانبه کمک می کنیم .

 

انتهای پیام /

 

 

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.