1403-02-01 01:49
962
0
65848
سردار معروفی :

گفتمان امروز سپاه خدمات اجتماعی است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت : امروز سپاه با گفتمان خدمات اجتماعی به دنبال حل مشکلات مردم است .

به گزارش گلستان ما ؛ سردار حسین معروفی صبح امروز چهارشنبه در مراسم تکریم و معارفه مسول بسیج اصناف استان گلستان اظهار کرد : ما امروز نیازمند گفتمان مقاومت هستیم اگر آنرا ازدست بدهیم در همه عرصه ها باختیم.

سردار معروفی با اشاره به اینکه باید با ایثار وحدت ایجاد کرد ، افزود : گفتمان مقاومت گفتمان سیدالشهدا ست و فرهنگ سیدالشهدا فرهنگ مقاومت است .

وی تصریح کرد : شعار امام حسین متعلق به همه بشریت است ، اربعین مقدمه ظهور است ، اربعین بزرگترین خروجی  و حقیقت دین و قرآن  و حقیقت اهل بیت است.

وی بیان داشت : امروز بزرگترین ائتلاف ،  ائتلاف امام حسین (ع) است ، در تاریخ هیچ نامی از یزید،صدام و... نیست اما نام حسین (ع) همه جا هست.

photo 2019 10 09 10 07 45

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: گفتمان وحدت زاییده دفاع مقدس است ،  دشمن تلاش کرد ما حیات انقلاب را نبینیم اما به لطف خدا وارد گام دوم انقلاب شدیم.

معروفی با بیان اینکه ما دنبال گفتمان خدمات اجتماعی هستیم ، اضافه کرد : دشمن می خواهد ما را ناامید کند اما ما باید با حرکات جهادی در همه عرصه ها گام برداریم مثل سیل که ۱۷۰۰ خانه بازسازی کردیم و ۵۰ تا مدرسه بازسازی کردیم.

 وی ادامه داد : در عرصه ازدواج هم ورود کردیم و با همکاری قرارگاه خاتم الانبیاء مشکل ۶۰۰ زوج  را حل کردیم و در حال حاضر نیز در این موضوع اقدامات خوبی در حال انجام شدن است .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.