1403-01-09 15:57
1007
0
65840
کارشناس کتب درسی آموزش و پرورش گلستان:

توزیع کتاب درسی در گلستان مشکلی ندارد / خانواده ها کسری کتاب را به آموزش و پرورش اطلاع دهند

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی گلستان  با بیان اینکه مشکل توزیع کتاب در گلستان وجود ندارد، گفت:  خانواده هایی که تاکنون موفق به ثبت سفارش نشدند به مدیران مدارس و کارشناسان کتاب ادارت آموزش و پرورش مراجعه کنند.

 به گزارش گلستان ما؛ علی اکبر الیاسی ظهر امروز در خصوص کمبود کتاب در برخی مقاطع گلستان به خبرنگار ما گفت:  کتاب ها به صورت کامل  توزیع شده است و هیچگونه کمبود، کسری کتاب در انبار کتاب آموزش و پرورش استان وجود ندارد و برخی نقص کتاب به دلایل تاخیر درثبت نام کتب درسی در سامانه ثبت سفارش بوجود آمده است.

وی افزود: فروش کتب مقاطع دبیرستان تا پیش از این توسط کتاب فروشی انجام می شد اما امسال تمام مراحل توسط سامانه فروش کتاب زیر نظر آموزش و پرورش  انجام می شود.

کارشناس کتب درسی و نشریات کمک آموزشی گلستان، با بیان اینکه علیرغم اطلاع رسانی به موقع اما ثبت نام ها دیر انجام شد، تصریح کرد:  تاخیر در ثبت نام  توسط خانواده ها  باعث شده روند سرویس دهی به مدارس نیز با  تاخیر انجام  شود.

وی ادامه داد: خانواده ها می توانند کسری کتب درسی را به اطلاع مدیران مدارس برسانند و یا با مراجعه به کارشناسان کتاب ادارات آموزش و پرورش اقدام به تهیه کتاب کنند .

وی همچنین بیان کرد: تمامی جامانده های ثبت سفارش کتب درسی می توانند با مراجعه به سامانه کتب درسی به خرید اقدام نمایند.

گفتنی است؛ براساس اعلام وزارت آموزش و پرورش,  از 16 مهر ثبت سفارش تک جلدی کتاب‌های درسی آغاز می‌شود و دانش‌آموزان می‌توانند در این مدت به سفارش کتاب‌های مورد نیاز خود به صورت تک جلدی یا کل کتاب‌های درسی یک پایه تحصیلی اقدام کنند همچنین از 26 مهر ماه نیز سایر افراد می توانند با مراجعه به سامانه کتاب‌های درسی برای سفارش اقدام و آن را از طریق پست دریافت کنند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.