1398-07-12 12:58
469
0
65767
امامان جمعه گلستان:

نیروی انتطامی عامل برقراری امنیت در کشور است/ ناآرامی های عراق ریشه سعودی آمریکایی دارد/دشمنان بدانند ایران کشور40 سال پیش نیست

امامان جمعه گلستان نیروی انتظامی را یکی از نیروهای خدوم، مخلص و ضامن امنیت درونی کشور خواندند و با اشاره به نا آرامی های عراق ر آستانه اربعین تاکید کردند، به زودی دشمنان در این توطئه عربی -عبری هم رسوا می شود.

به گزارش گلستان ما؛ حجت الاسلام رضا کشیری در خطبه های این هفته نماز جمعه شهرستان کلاله ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی یکی از نیروهای خدوم، مخلص و ضامن امنیت کشور است.

وی افزود: با برکت خون شهدا، کشور ما یکی از امن ترین کشورهای جهان است؛ در حالی که ابرقدرت های پوشالی از چنین امنیتی برخوردار نیستند و آنها برای حفظ امنیت خود مجبور به نگهداری اسلحه در منازل هستند.

کشیری ادامه داد: سه اصل امنیت، عدالت و فراوانی نعمت باعث امنیت در یک کشور می شود که باید در رسیدن به آن تلاش شود.

وی خدمت سربازی را یکی از ضروریات جوانان دانست و گفت: برخی از رفتن به سربازی امتناع می کنند که باعث محرومیت انها از برخی از امکانات و مزایای در درون کشور می شود و باید بین کسی که در سخت ترین نقاط کشور خدمت می کند و کسی که از سربازی فرار می کند تفاوت قائل شد.

کشیری با اشاره به سخنان رهبری در خصوص نیروهای مسلح، گفت: در حال حاضر به حدی از پیشرفت نظامی رسیده ایم که کشورهای مختلف جهان خواهان مذاکره موشکی با ایران هستند که باید به انها متذکر شویم که ما ایران 40 سال پیش نیستیم و با زبان روز با دشمنان خود صحبت می کنیم.

امام جمعه کلاله با بیان اینکه تیزهوشی رهبر انقلاب باعث جلوگیری از حرکت داعش به سمت مرزهای ایران شد؛ تصریح کرد: نیروهای مسلح ما باید در آمادگی کامل به سر ببرند تا در مواقع ضروری بتوانند از جان، ناموس و خاک کشور دفاع کنند.

وی با تاکید بر اینکه بر شناخت دشمن، گفت: باید اشراف اطلاعاتی بر دشمنان نظام یکی از اولویت های اصلی نیروهای مسلح باشد.

نیروی انتظامی باید مظهر عزت، اقتدار و رحمت باشد

امام جمعه گالیکش گفت: فعالیت‌های نیروی انتظامی برای برقراری نظم، قانون و امنیت بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری بوده است و مردم قدر این شایستگان را دانسته و می‌دانند.

حجت‌الاسلام سید محمد دلبری ضمن توصیه خود و نمازگزاران جمعه گالیکش به رعایت تقوا الهی و ترک گناهان و محرمات گفت: نیروهای مصلح بازوان اقتدار و امنیت کشور هستند.

وی افزود: برای اینکه به اهمیت و جایگاه واقعی نیروهای مصلح و مقتدر کشورمان پی ببریم به آیه ۶۰ سوره انفال مراجعه می کنیم که خداوند در مقام مقابله با دشمنان و کفار فرمودند باید خودتان را آماده و مهیا کنید تا دشمنانتان را بترسانید و بر آن‌ها غلبه کنید.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به دیدار سپاهیان با مقام معظم رهبری گفت: رهبری در این دیدار فرمودند؛ سپاه باید کار خودش را انجام بدهد و هویت خود را حفظ کند و همکاری لازم را با دیگر دستگاه‌ها داشته باشد.

امام جمعه گالیکش با اشاره به آغاز هفته ناجا گفت: نیروی انتظامی باید مظهر عزت اقتدار و رحمت باشد.

وی افزود: نیروی انتظاری یک نیروی با ارزش، شجاع و خدوم بوده و هست و در انجام وظایفی که داشته تاکنون ۱۳ هزار شهید و ۲۲ هزار جانباز را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

حجت‌الاسلام دلبری تصریح کرد: فعالیت‌های نیروی انتظامی برای برقراری نظم، قانون و امنیت بر سه اصل آگاهی، پیشگیری و پیگیری بوده است و مردم قدر این شایستگان را دانسته و می‌دانند.

خطیب جمعه گالیکش تاکید کرد: نیروهای نظامی و انتظامی در کنار یکدیگر با حرف شنوی از مقام معظم رهبری اقتداری را ایجاد کرده‌اند که همه شیطنت‌های دشمنان را خنثی و آن‌ها را ذلیل و منکوب کنند.

وی با اشاره به اشغال ۱۹ ساله افغانستان توسط آمریکا گفت: طی ۴۰ سال گذشته نیروهای مصلح ما یک وجب از خاک کشور را به دشمنان ندادند؛ اما نظامیان آمریکا ۱۹ سال خاک افغانستان را اشغال کرده‌اند. وضعیتی در این کشور ایجاد کرده‌اند که بیش از ۷ هزار نیروی داعشی و ۱۹ هزار نیروی آمریکایی در افغانستان هستند. کارشان کشتار مردم، کشت خشخاش، فساد اداری و مالی، ایجاد بحران‌های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... است.

امام جمعه گالیکش گفت: کار پایگاه‌های نظامی آمریکا در افغانستان کشت خشخاش است و هیچ مسئول عالی رتبه افغانی اجازه ورود به آن‌جا را ندارد.

خطیب جمعه گالیکش با اشاره به عملیات نصرمن‌الله یمنی‌ها که گامی دیگر در تحقق پیروزی راهبرد مقاومت است گفت: یمنی ها چهار سال آماج هجوم آل سعود و حامیان آن‌ها قرار دارند، سه هفته پس از حمله پهپادهای یمنی به پالایشگاه نفتی آرامکو عربستان عملیاتی در منطقه نجران ترتیب دادند و ضربه سنگینی به عربستانی وارد کردند.

وی با اشاره به غلبه راهبردی ایران بر آمریکا گفت: اکنون در شرایطی قرار داریم که ایران اسلامی بالنده است و آمریکا و اذناب پلیدش ذلیل شده‌اند.

ناآرامی های عراق ریشه سعودی آمریکایی دارد

حجت الاسلام محمود ترابی nv خطبه های سیاسی و عبادی نماز جمعه امروز گنبدکاووس، اظهار کرد: در آغاز هفته ناجا از فداکاری ها و ایثارگری های این نیروهای خدوم انتظامی قدردانی می کنم.

وی افزود: ناآرامی های عراق ریشه سعودی آمریکایی دارد. مردم عراق هوشیار و با بصیرت هستند. به زودی دشمنان در این توطئه هم رسوا می شوند.

امام جمعه گنبد کاووس تصریح کرد: عربستان سعودی امنیت خود را به آمریکایی سپرده که با اولین موشک انصارالله یمن به عربستان حتی از قطر هم فرار کرد.

وی بیان کرد: دشمن می خواهد حضور مردم در راهپیمایی اربعین را کمرنگ کند ولی قطعا حضور امسال باشکوه تر از همیشه برگزار خواهد شد.

ترابی گفت: ترامپ از اوکراین خواهش کرده تا برای رقیب انتخاباتی اش پرونده تراشی کند، حال استیضاح او کلید خورده و به جنگ داخلی تهدید کرده، این یعنی فروپاشی آمریکا نزدیک است.

امام جمعه گنبد کاووس خاطرنشان کرد: رهبری بزرگترین مدال افتخار را که رضایت ولی خداست به سپاه اعطا کرد. ایشان از پاسداران غیور انقلاب خواستند مردم دوست، مردم پذیر و آماده برای مواجهه با اتفاقات بزرگ عالم باشند.

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.