1398-05-20 11:59
1869
0
64903
سردار معروفی:

سپاه ۲۴۰۰ واحدمسکونی را در مناطق سیل‌زده گلستان احداث و تعمیر می‌کند

فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به ساخت و تعمیر دو هزار و ۴۰۰ واحدمسکونی از سوی سپاه در مناطق سیل‌زده استان گفت: تعداد زیادی از واحدهای تعمیری به اتمام رسیده و تلاش می‌کنیم باقی واحدهایی که نیاز به مرمت دارند را تا پایان شهریورماه نوسازی کنیم.

به گزارش گلستان ما، سردار حسین معروفی در گفت‌وگو با خبرنگار گرگان با بیان اینکه اولویت نخست استان حل مشکلات مردم در مناطق سیل‌زده است، اظهار داشت: در زمان پساسیل باید به‌دنبال انجام برخی اقدامات اساسی باشیم. تکمیل سدنرماب یکی از همین اولویت‌هاست؛ اگر این سد تکمیل می‌شد 30 تا 40 درصد خسارت‌ها هم کاهش می‌یافت.

وی افزود: لایروبی رودخانه‌ها و کانال‌ها، رفع مشکلات سد وشمگیر، تکمیل کانال بندولی، اصلاح برخی کانال‌های انتقال آب، بازکردن دهنه پل‌ها و غیره جزو اقدامات مهمی است که باید در دستور کار قرار بگیرد تا اگر در زمستان بارش‌های شدیدی داشتیم دوباره به مشکل برنخوریم.

فرمانده سپاه نینوای استان با بیان اینکه رفع مشکلات مردم و کاهش آلام سیل‌زدگان خاطرنشان کرد: مسئولان باید برای حل مشکلات آسیب‌دیدگان همت جهادی و انقلابی داشته باشند تا کارها با شتاب بیشتری انجام شود.

وی با اشاره به اینکه سپاه استان ساخت و تعمیر دو هزار و 400 واحدمسکونی را در مناطق سیل‌زده برعهده دارد، گفت: تعداد زیادی از واحدهای تعمیری به اتمام رسیده و تلاش می‌کنیم باقی واحدهایی که نیاز به مرمت دارند را تا پایان شهریورماه نوسازی کنیم و تحویل مردم دهیم.

سردار معروفی با بیان اینکه احداث واحدهای مسکونی سیل‌زدگان نیز تا پایان سال به اتمام می‌رسد، اظهارداشت: اولویت اقدامات سپاه در روستاها و برای مددجویان کمیته امدادامام خمینی (ره) و بهزیستی و افراد نیازمندی است که صدایشان به جایی نمی‌رسد.

وی با تأکید براینکه رسانه باید سبب برانگیختگی مسئولان و ایجاد هماهنگی برای حل مشکلات مردم شود، خاطرنشان کرد: همه مسئولان باید تلاش کنند تا مشکلات مردم سیل‌زده قبل از رسیدن فصل زمستان برطرف شود. همه مسئولان باید فکر کنند خود و خانواده‌هایشان در چادر و شرایط سخت زندگی می‌کنند تا سریع‌تر اقدامات لازم را برای کمک به مردم سیل‌زده انجام دهند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.