1398-04-23 11:26
568
0
64360
دادبود خطاب به یک عضو شورا :

درست است ما هم برداشت کنیم که منتقدین ما را ربیعی مدیریت می کند؟ / با تلفن هیچ فردی من فردی را جابجا نکرده و نخواهم کرد

شهردار گرگان گفت :  آقای ربیعی به همان اندازه که در رسانه‌ها و فضای مجازی بر شما انتقاد می‌شود بر ما هم انتقاد می‌شود پس اینگونه برداشت کنیم که آنها را هم شما مدیریت می‌کنید.

به گزارش گلستان ما ؛ عبدالرضا دادبود در جلسه شورای شهر گرگان خطاب به اظهارات ربیعی اظهار کرد : من به خودم و دیگران تذکر می‌دهم که به راحتی تهمت نزنید و اگر از تهمت شاکی هستید خودتان هم تهمت نزنید.

شهردار گرگان گفت: این دروغ محض است که من اعضای شورا را کنترل می‌کنم و تا به حال به هیچ فردی نگفته‌ام کجا رفته‌اید و با چه کسی جلسه داشتید چون وقت این کارهای کوچک را ندارم و در شان من هم نیست اینگونه عمل کنم.

دادبود تاکید کرد: من و هیچکدام از مدیران و همکارانم در شهرداری به هیچ عنوان به دوربین‌های مداربسته در شورای اسلامی شهر گرگان دسترسی ندارند و اطمینان خاطر این موضوع هم با بررسی فنی توسط یک کارشناس قابل تشخیص است.

وی بیان کرد: تمام موضوعاتی هم که در مورد آمد و رفت افراد به شورا مطرح می‌شود داخل مجموعه شورا مطرح می‌شود و به من هیچ ربطی ندارد.

شهردار گرگان تصریح کرد: شان و شخصیت من بالاتر از این است خودم را وارد چنین موضوعاتی کنم و آقای ربیعی به همان اندازه که در رسانه‌ها و فضای مجازی بر شما انتقاد می‌شود بر ما هم انتقاد می‌شود پس اینگونه برداشت کنیم که آنها را هم شما مدیریت می‌کنید.

دادبود متذکر شد: ما در مورد پروژه‌ای به شورا نامه می‌زنیم و همان نامه به طور دقیق در فضای مجازی منتشر می‌شود، از چه کسی بپرسیم این نامه چرا منتشر شده است، این را به پای چه کسی بنویسیم.

وی با اشاره به اینکه اگر فکر می‌کنید کسی حق و حقوق شما را ضایع می‌کند از طریق مراجع قضایی رسیدگی و پیگیری کنید، گفت: تمام فکر و تمرکزم موضوعات کاری است و تلاش می‌کنم در همین محدوده قدم بردارم و به هیچ عنوان وارد چنین بازی‌هایی نمی‌شوم.

شهردار گرگان خاطرنشان کرد: اینکه شهردار کسی را احضار می‌کرد که در فلان جلسه چکار می‌کردی یا کجا بودی برای گذشته بود و بنده به هیچ عنوان چنین کاری را نمی‌کنم چون این فضاها، فضاهای بچگانه است.

دادبود گفت: 400 هزار نفر در شهر منتظرند ببینند ما چه عملکردی داریم و برای شهر چه می‌کنیم و اگر قرار است شما با رفتن و آمدن این و آن تحت تاثیر قرار بگیرید که تکلیف این شهر روشن است.

وی در مورد انتقادات به انتصابات در شهرداری گرگان، تاکید کرد: با تلفن هیچ فردی من فردی را جابجا نکرده و نخواهم کرد و برای تغییر هر فردی به طور قطع به نتیجه رسیده و جایگاهش را تغییر دادم./فارس

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.