1398-03-24 07:44
1030
0
63857
نماینده مردم آزادشهر و رامیان:

پاسخ رهبری به نخست وزیر ژاپن از جایگاه اقتدار بود/ اعتماد به یک دروغگو، نتیجه ای جز ضرر ندارد

نماینده مردم آزادشهر و رامیان گفت: پاسخ قاطع و محکم رهبری به نخست وزیر ژاپن از جایگاه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران و نشان از هوشمندی و آینده نگری رهبر انقلاب است.

به گزارش گلستان ما، علیرضا ابراهیمی در گفتگو با کلاله خبر اظهار داشت: خروج یکطرفه آمریکا از برجام علی رغم پایندی جمهوری اسلامی در این تعهد بین المللی، بیانگر خوی سلطه طلب دولتمردان این کشور است.

وی افزود: اقدامات ترامپ در کشورهای مختلف جهان و پشت پا زدن وی به تعهدات بین المللی باعث عدم اعتماد جامعه جهانی به این رئیس جمهور و دولتمردان آمریکا شده است؛ مسلما اعتماد مجدد به آمریکا نتیجه ای جز عهد شکنی و ضرر برای ایران ندارد.

ابراهیمی تصریح کرد: مقام معظم رهبری نیز با اشراف کامل بر سیاست های پشت پرده غربی ها و آمریکا، پاسخی به نخست وزیر ژاپن که به عنوان کشور میانجی به دیدار رهبری آمده بود، دادند که از جایگاه اقتدار و عزت جمهوری اسلامی ایران بود.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: این پاسخ قاطع رهبری با توجه به سبقه آمریکا و خیانت ها و توطئه های دولتمردان آن در قبال جمهوری اسلامی ایران بیان گردید؛ به عنوان مثال پس از نشست ترامپ و نخست وزیر ژاپن، تحریم های پتروشیمی بر علیه ایران وضع شد؛ یقینا اعتماد به چنین افرادی عاقلانه نیست.

نماینده مردم آزادشهر و رامیان گفت: تجربه برجام نشان داد که نه تنها تحریم ها برداشته نشد، بلکه به تحریم ها افزوده شد و مسلما آمریکا در پشت پرده مذاکرات جدید به دنبال وضع تحریم های جدید و اعمال فشار بیشتر برای پذیرفتن خواسته های خود است و به گفته مقام معظم رهبری، مذاکره تکرار نخواهد شد.

 انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.