1398-01-18 04:03
1080
2
62394
به بهانه سفر رئیس دستگاه قضا به گلستان ؛

آقای رئیسی ؛ آیا علاوه بر سیل های طبیعی از سیل های سیاسی استان گلستان هم خبر دارید !

جناب آقای رئیسی مردم گلستان " گرفتاری های دیگری " هم دارند ، سیل هایی " سهمگین تر" از سیل طبیعی در گلستان راه افتاده که اگر بدان توجه نشود این سیل سیاسی به "جریان انقلابی" استان آسیب و خسارات جدی وارد می کند .

به گزارش گلستان ما ؛ حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس قوه قضاییه امروز یکشنبه 18 فرورودین ماه 98 به استان گلستان سفر می کند . 

این اولین سفر آیت الله رئیسی به عنوان رئیس قوه قضاییه به استان است که در قالب بازدید از مناطق سیل زده و پیگیری امور امدادرسانی به سیل زدگان انجام می گیرد و البته ایشان در اولین جلسه شورای اداری استان نیز شرکت خواهد نمود .

اما آنچه باعث شده تا آیت الله رئیسی به گلستان بیاید سیل طبیعی است که نزدیک به 20 روز مردم استان و ترکمن های نجیب را به شدت گرفتار کرده است ، اما جناب آقای رئیسی مردم گلستان " گرفتاری های دیگری" هم دارند ، سیل هایی " سهمگین تر " از سیل طبیعی در گلستان راه افتاده که اگر به آن توجه نشود ، این سیل سیاسی به "جریان انقلابی" استان آسیب و خسارات جدی وارد می کند .

شاید به گوش جنابعالی رسانده باشند و شاید هم نشنیده باشید ، اما بعد از روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در سال 92 ، جریان انقلابی در استان گلستان در انزوا  قرار گرفته و جریان غیر انقلابی با استفاده از اهرم های دولتی و نفوذ در ارکان مهم قدرت و ثروت ، توانسته نیروهای انقلابی استان را قلع و قمع و یا محدود سازد .

حجت الاسلام محمدی امام جمعه سابق بندرگز که تریبون نماز جمعه اش ، ندای عدالتخواهی منطقه بود به دلیل انتقاد از سیاست های فرهنگی لیبرالیستی دولت و برخی مناسبات ناصواب استانی ، از بندرگز اخراج و به شهرستان عباس آباد مازندران تبعید شد ، با حجت الاسلام حسن زاده که از روحانیون خوشفکر استان بود ، مشابه آنچه بیان شد صورت گرفت و وی نیز در حال حاضر در حرم مطهر رضوی کار فرهنگی می کند .

به آیت الله سید حبیب الله قدمی مفسر و مدرس حوزه و دانشگاه ، حافظ کل قرآن کریم و امام جماعت نمونه استان و صاحب کتب که در حوزه علمیه خراسان بزرگ تدریس می شود ، مجوز مدرسه قرآنی و تاسیس حوزه علمیه داده نمی شود ، تئوریسین های مطرح انقلابی همچون دکتر کریمی اول در حاشیه قرار می گیرند .

همچنین حجت الاسلام سید مصطفی حقی دادستان سابق استان که از روحانیون جوان و خوشفکر و از چهره های شاخص دستگاه قضایی بود و در نهایت صداقت و شجاعت به امر قضا مشغول بود به کناری رانده می شود در حالیکه مردم استان از عملکرد عدالت طلبانه و برخوردهای وی با ساخت و سازهای غیر مجاز و دست اندازی به منابع طبیعی و بیت المال رضایت کامل دارند و حتی رهبر معظم انقلاب نیز با شنیدن این اقدامات خوب ، ابراز رضایت کردند .

به حوزه علمیه امام صادق (ع) گرگان یادگار حضرت آیت الله طاهری گرگانی هم توجه و کمک چندانی نمی شود و در تریبون ها و امورات مهم فرهنگی و تبلیغی استان در اولویت همفکری و مشورت قرار نمی گیرند در حالیکه استعدادهای بسیار خوبی در این حوزه ، چه در زمان دفاع مقدس و چه هم اکنون رشد و پرورش یافته است .

موتور محرکه رسانه های انقلابی استان را با طرح شکایت های متعدد و بی مورد در دستگاه قضایی کند کرده اند و هم اکنون بیش از 20 شکایت از سایت عدالت خواهان گلستان نیز که مدیرش یک جانباز دفاع مقدس است ، مطرح شده و پرونده ها در حال رسیدگی است .

جناب آقای رئیسی چرا باید دو هفته قبل از معارفه جنابعالی به سِمَت دستگاه قضا ، مدیر کل بازرسی استان گلستان که از سوی دستگاه قضا انتخاب می شود ، از سمت خود تودیع شود ، آیا نمی شد صبر کرد و بعد از حضور رئیس جدید دستگاه قضا این معارفه صورت می گرفت !!

چرا باید حجت الاسلام فتوحی مدیر کل سابق بازرسی استان دو هفته بعد از صدور حکم فسخ قرارداد 75 هکتاری شرکت (...) در اینچه برون از سمت خود عزل شود ، این فشارها از چه ناحیه ای است ، آیا اطلاع دارید ؟

چرا باید آقای قربانی مدیر کل راه آهن شمال شرق به دلیل ایستادگی در مقال زیاده خواهی این جریان و این شرکت در شب عید و در سکوت رسانه ها عزل شود ؟

جناب آقای رئیسی ، استان پر از سوال است و ابهام که ممکن است خود این ابهامات روزی سیل شود ؛ انتظار می رود این جریان تخریب شده و در انزوا قرار گرفته که همگی جزو حامیان جریان انقلابی استان بودند و شما را نماینده جریان انقلابی ، آیینه منویات رهبر معظم انقلاب و حامی مستضعفین می دانستند ، توسط حضرت عالی از زمین بلند شده و همچنان در مسیر انقلاب فداکاری کنند .

انتظار می رود مسئولان ارشد کشور همچنان که دغدغه سیل های طبیعی را دارند ، سیل های سیاسی استان و معرکه گیری و انحصار طلبی جریان زر و زور و تزویر را هم دریابند و با اقدامات مناسب این فضا را متعادل و مدیریت نمایند .

مصطفی رضایی ، فعال سیاسی اصولگرا و کارشناس مسائل سیاسی اجتماعی

سفر حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به استان گلستان
سفر حجت الاسلام ابراهیم رئیسی به استان گلستان

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.