1397-04-27 17:27
565
1
55325
تغییر کاربری ها به دلیل خانه دوم ؛

ناامیدی معاون وزیر راه و شهرسازی بعد از بازدید روستای زیارت گرگان / طاهرخانی : وضعیت فوق العاده اسف بار است

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت :روزگذشته بازدیدی از محور زیارت داشتم، وضعیت ساخت و سازها و تغییرکاربری ها در این روستا اسفبار است و داریم یک ذخیره گاه و فرصت محیط زیستی را از دست می دهیم.

به گزارش گلستان ما ؛ حبیب اله طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی امروز (27 تیر) در جلسه شورای برنامه ریزی استان گلستان گفت: طبق مصوبه شهریورماه سال گذشته هیئت وزیران در مدت ۶ ماه می بایست ظرفیت های موجود به ویژه استان های شمالی برای ایجاد شهرک های گردشگری و دهکده های جدید شناسایی شود.

 طاهرخانی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید، گفت: امروز در اطراف کلان شهرها و به ویژه در استان های شمالی شاهد دست اندازی و تعرض به اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز هستیم.

وی افزود: بخش زیادی از این اراضی کشاورزی برای پوشش تقاضای اسکان موقت یا خانه دوم تغییر کاربری داده اند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: شهریور ماه سال گذشته برای ساماندهی این اوضاع و ایجاد شهرک های گردشگری و دهکده های جدید، هیئت وزیران مصوبه ای داشت که باید ظرف 6 ماه اراضی مناسب برای این کار به ویژه در استان های شمالی شناسایی شود.

وی گفت: با این کار آسیب کمتری به محیط زیست وارد می شود و توسعه استان هایی مانند گلستان نیز با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

طاهرخانی افزود: روزگذشته بازدیدی از محور زیارت داشتم، وضعیت ساخت و سازها و تغییرکاربری ها در این روستا اسفبار است و داریم یک ذخیره گاه و فرصت محیط زیستی را از دست می دهیم.

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

محمد اسماعیلی

فکر کنم تازه قدر یکی مثل آقای حقی رو میدونیم.

0
0
پاسخ
1397-04-28 04:04

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.