1399-04-29 14:08
4826
0
69491
گلستان ما پیگیری می کند :

پرونده "میلاد لاکچری" روی میز دستگاه قضا گلستان

بعد از محاکمه متهمان پرونده پرهام و باز پس گیری 2 هکتار از اراضی مرغوب ناهارخوران گرگان از 45 قاضی بازنشسته ، حالا دستگاه قضا استان گلستان با قاطعیت و جدیت وارد پرونده بزرگتری بنام "میلاد لاکچری" شده است .

به گزارش گلستان ما ؛ بعد از اقدامات خوب در حوزه قضایی استان در محاکمه متهمان پرونده پرهام و باز پس گیری 2 هکتار از اراضی مرغوب ناهارخوران گرگان از 45 قاضی بازنشسته ، حالا دستگاه قضا استان گلستان با قاطعیت و جدیت وارد پرونده بزرگتری بنام "میلاد لاکچری" شده است .

نامبرده فرزند یکی از کارتل های اقتصادی کشور است که سال گذشته مدیر عامل یکی از تیم های ورزشی پرطرفدار کشور شده ، و دغدغه اش تعیین رنگ ماشین های گرانقیمت نظیر مازراتی می باشد .

شاکی این پرونده نیز یکی دو موسسه و تعاونی اعتباری می باشند که یک دهه پیش در استان گلستان فعالیت داشتند .

علت شکایت نیز افتتاح حساب جعلی به مبلغ 14 میلیارد تومان در یکی از تعاونی های در حال احتضار بود که نزدیک  به دو برابر این مبلغ از حساب برداشت شد ولی جعلی بودن پرونده توسط کارشناسان در حال احراز است و به جاهای خوبی هم رسیده هر چند پرونده در بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب گرگان باز است .

همچنین پدر متهم یک دهه پیش برای اینکه این تعاونی را در بانک مرکزی ثبت نماید و با گرفتن قول از مدیر این تعاونی مبنی بر خرید کارخانه اش ، کارخانه یک و نیم میلیاردی خود را به مبلغ 42 میلیارد تومان از این تعاونی خرید و پس از خروج 42 میلیارد تومان از حساب این تعاونی بود که ورشکسته شد .

اطلاعات تکمیلی این پرونده در گزارش های بعدی منتشر خواهد شد.  

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.