1398-07-07 05:49
4458
1
65690
در دیدار با مسئول ارشد قضایی استان عنوان شد :

اعتراض مردم علی آباد کتول به ورود پولهای کثیف در انتخابات / هاشمیان : با متخلفان امر برخورد جدی می کنم

مدیر کل دادگستری استان گلستان در جواب مردم محله خارکلاته علی آباد کتول در خصوص ورود پول های ناسالم در انتخابات این حوزه و خرید و فروش رای گفت : با متخلفان این امر برخورد جدی می کنم.

به گزارش گلستان ما ؛ هادی هاشمیان مدیر کل دادگستری استان گلستان روز گذشته ششم مهرماه بعد از نماز مغرب و عشا با مردم محله خارکلاته علی آباد کتول دیدار کرد.

این دیدار صمیمی که با بیان مشکلات و درخواست های اهالی محله همراه بود در مسجد امام حسین (ع) محله خارکلاته برگزار شد.

در این دیدار هاشمیان مدیر کل دادگستری استان به بیان اقدامات خوب و موثر در حوزه قضایی اشاره کرد و گفت : این روند ادامه خواهد داشت و با هیچ متخلفی تعارف نداریم.

در حاشیه این دیدار تعدادی از جوانان و مردم این محله نسبت به ورود پول های ناسالم و خرید و فروش رای که در انتخابات سال 94 در این حوزه اتخابیه وجود داشت ، اعتراض داشتند.

مسئول ارشد قضایی استان نیز با شنیدن سخنان مردم و جوانان این محله قول داد در انتخابات اسفندماه امسال از ورود پول های ناسالم به عرصه انتخابات جلوگیری شود .

هاشمیان تصریح کرد : قول می دهم با متخلفان این امر ، هر کسی که باشد برخورد بکنم .

هفته پیش نیز آیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان اعلام کرده بود که ورود پول های کثیف به انتخابات خط قرمز ماست و با هیچ کسی تعارف نداریم .

انتهای پیام /

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

من

همین پول های کثیف باعث شد فردی وارد مجلس بشه که الان شده همه کاره استان و هر کی رو بخواد بعنوان مدیر و کارمند روی صندلی ادارات میکاره و باعث عقب ماندن استان شده....

0
0
پاسخ
1398-07-24 04:34

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.