1399-10-01 10:16
860
0
72182
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۶ هزار کاربرگ و جزوه آموزشی بین دانش آموزان مراوه تپه توزیع می شود

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه فلسفه وجودی سپاه خدمت به مردم است، گفت: ۶ هزار کاربرگ و جزوه آموزشی بین دانش آموزان مراوه تپه توزیع می شود.

به گزارش گلستان ما؛  مراسم متمرکز تهیه و توزیع جزوات کمک آموزشی ویژه دانش آموزان مناطق فاقد زیرساخت مخابراتی شهرستان مراوه تپه  استان گلستان امروز با حضور فرمانده سپاه نینوا، مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از مسئولان در مراوه تپه برگزارشد.

قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه نینوا جهت کمک به دانش آموزان محروم مراوه تپه که با مشکل اینترنت در مناطق مرزی وعدم دسترسی به آموزش مجازی اقدام به تهیه  و توزیع جزوات آموزشی کرده است.

فلسفه وجودی سپاه خدمت به مردم است

سردار علی ملک شاهکوهی در این مراسم  اظهار کرد: ما در سپاه هرجا احساس کنیم زندگی مردم با مشکلات روبرو می شود وارد میدان خواهیم شد زیرا باور داریم با مردم مفهوم پیدا کرده و فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است.

وی افزود: پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمان های آن وظیفه قانونی سپاه است و خدمت رسانی به مردم رسالت ذاتی ماست.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امروز ملاک ، استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان در هرجای عالم است و قومیت ، مذهب و گرایش سیاسی کسی برای ما طرح نیست.

ملک شاهکوهی بیان کرد: فرزندان عزیز مبادا گمان کنید چون در مناطق مرزی زندگی می کنید، نمی توانید کاری کنید و حماسه ای رقم بزنید چراکه همه ما معتقدیم شما آینده سازان این کشور هستید و فردای ایران مال شماست.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که امکان آموزش مجازی در این منطقه نیست ۶ هزار کاربرگ و جزوه آموزشی برای ۶ هزار دانش آموز این منطقه تدارک دیده ایم تا خللی در تحصیل آنها ایجاد نشود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.