1399-05-01 11:29
1115
0
69534
فرماندار مراوه تپه خبر داد؛

چندین پروژه میلیاردی در حوزه بهداشت و درمان مراوه تپه در حال پیگیری است+ تصاویر

امانگلدی ضمیر گفت: با همکاری بنیاد علوی، دانشگاه علوم پزشکی و خیرین چندین پروژه میلیاردی در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مراوه تپه در حال پیگیری است.

به گزارش گلستان ما، امانگلدی ضمیر، فرماندار مراوه تپه در گفتگو با خبرنگار ما در خصوص آخرین اقدامات در حوزه بهداشت و درمان شهرستان مراوه تپه اظهار داشت: در بازدیدی که مسئولین دانشگاه علوم پزشکی و مسئول بنیاد علوی از شهرستان مراوه تپه داشتند؛تکمیل پروژه مرکز جامع سلامت شماره یک  شهر مراوه تپه با تخصیص اعتبار حدود ۲ میلیارد تومان از تملک دارایی شهرستان در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ایجاد و احداث خانه بهداشت در روستای چایلی و روستای قرقجیق بخش مرکزی  مراوه تپه با مشارکت بنیاد علوی و دانشگاه علوم پزشکی از جمله مصوبات این بازدید بود.

فرماندار مراوه تپه گفت: ایجاد و تجهیز مرکز جامع سلامت در روستای آق توقای بخش مرکزی( با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان بنیاد علوی )و روستای یانبلاغ بخش گلیداغ  با مشارکت دانشگاه‌ علوم‌پزشکی و بنیاد علوی کشور مورد بررسی قرار گرفت و تصویب شد.

وی احداث مرکز جامع سلامت در شهر گلیداغ با اعتبار حدود ۶ میلیارد تومان،( با اعتبار بنیاد علوی کشور) را از جمله پروژه های دیگر دانست و تصریح کرد: تامین نیروی انسانی وتجهیز مرکز برعهده دانشگاه علوم پزشکی استان خواهد بود.
 
ضمیر در پایان احداث خانه بهداشت در شهر گلیداغ با مشارکت خیرین، ایجاد  مرکز جامع سلامت در روستای چنارلی با مشارکت خیرین با اعتبار حدود یک و نیم میلیارد تومان و نوسازی خانه بهداشت روستای شارلوق با مشارکت خیرین و دانشگاه علوم پزشکی را از دیگر پروژه های در حال پیگیری شهرستان مراوه تپه دانست.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.