1399-03-10 10:40
1293
0
68816
پیگیری/

رئیس مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه: تکمیل پروژه ساختمان فنی و حرفه مراوه تپه مستلزم تخصیص بموقع اعتبارات است

رئیس مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه در خصوص تاخیر 5 ساله در پایان کار ساختمان جدید مرکز این شهرستان گفت: امید آن دارم با عنایت ویژه مسئولین استانی در تخصیص به موقع اعتبارات مصوب پروژه به زودی شاهد به بهره برداری رسیدن کامل این پروژه باشیم.

به گزارش گلستان ما، همانطور که در خبر قبلی اشاره کردیم؛ از زمان آغاز ساخت مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه بیش از 5 سال گذشته؛ ولی این ساختمان هنوز افتتاح نشده است.

سعید پارسا، رئیس مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه در واکنش به خبر منتشر شده در این پایگاه خبری تحلیلی با ارسال جوابیه ای تکمیل پروژه ساختمان فنی و حرفه مراوه تپه مستلزم تخصیص بموقع اعتبارات دانست

در متن جوابیه آمده است:

مدیریت محترم پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما

با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)

با احترام، و ضمن تشکر از پیگیری و دغدغه مندی جنابعالی نسبت به بهره برداری از پروژه های عمرانی شهرستان، بدینوسیله مواردی را جهت اطلاع عموم مردم عزیز به اطلاع می رسانم:

1- با توجه به محدودیت های اعتباری موجود و شرایط سخت تحریم ظالمانه، همواره پروژه احداث مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان مرزی مراوه تپه جزو اولویت های اصلی مسئولین استانی و شهرستانی بوده و در طول این مدت همواره اعتباراتی برای این پروژه در کمیته برنامه ریزی شهرستان مصوب شده و در سال جاری نیز تا این لحظه از محل اعتبارات مصوب تخصیص 60 درصدی را در بر داشته است.

2- اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان نیز با حساسیت ویژه در انتخاب پیمانکاران همواره سعی در احداث یک مرکز ویژه و استاندارد و در شان جوانان عزیز این شهرستان داشته است.

3- در حال حاضر با تمام مشکلات موجود بحمدالله پیمانکار در حال نصب تاسیسات برقی و مکانیکی داخلی پروژه ( ساختمان اداری و آموزشی) بوده و انشعابات پروژه نیز در حال اخذ می باشد.

4- همزمان با پیگیری احداث پروژه، از محل اعتبارات ملی سازمان آموزش فنی و کشور موضوع تجهیز مناسب کارگاه های مرکز نیز در حال انجام می باشد و در سال های 1397 و 1398 تجهیزات کارگاه های تاسیسات، برق، صنایع دستی و موتور سیکلت مرکز به روز رسانی و نوسازی شده است.

امید آن دارم با عنایت ویژه مسئولین استانی در تخصیص به موقع اعتبارات مصوب پروژه به زودی شاهد به بهره برداری رسیدن کامل این پروژه باشیم و با این مهم گام ارزشمندی در توانمند سازی مهارت محور جوانان جویای کار در این شهرستان برداریم.

سعید پارسا رئیس مرکز فنی و حرفه ای مراوه تپه 

تصاویر زیر مربوط به وضعیت فعلی مرکز فنی و حرفه ای شهرستان مرزی مراوه تپه می باشد.

 خبرنگار: رضا جامی

انتهای پیام/

 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.