1398-06-11 11:03
1315
0
65241
نائب رئیس شورای اسلامی قازانقایه خبرداد؛

توزیع مرحله دوم سیمان رایگان بین روستاییان سیل‎زده قازانقایه + تصاویر

نائب رئیس شورای اسلامی قازانقایه گفت: توزیع مرحله دوم سیمان رایگان بین روستاییان قازانقایه در حال انجام است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، حمید پرنیا، نائب رئیس شورای اسلامی روستای قازانقایه در گفتگو با راه اترک گفت: در روستای قازانقایه برنامه های مختلفی را برنامه ریزی کرده ایم که برخی از برنامه ها مانند برنامه جشنواره پسته، در حد و اندازه استانی برگزار شد.

پرنیا اضافه کرد: برنامه های آتی شورای اسلامی قازانقایه هم که در صورت تامین اعتبار در دستور کار داریم به شرح زیر می باشد:جدول کشی محله قالمقلر، پل و دیواره سازی محله قزلدره، ادامه اسفالت روکش خیابان اترک، ادامه اجرای دوم طرح هادی روستا .

وی در خصوص رسیدگی به منازل آسیب دیده از سیل فروردین ماه امسال در این روستا هم گفت: با  تلاش و پیگیری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان، هم اکنون مرحله دوم توزیع سیمان برای 30 واحد آسیب دیده از سیل در حال انجام است.

siman

siman0

نائب رئیس شورای اسلامی قازانقایه ادامه داد: تعداد واحدهای آسیب دیده از سیلاب در این روستا بیش از این است(30 واحد) و طرح ساخت خانه ها هم ادامه دارد.

پرنیا از توزیع میل گرد هم در بین اهالی خبر داد و گفت: بنیاد مسکن امر توزیع و نظارت بر ساخت و سازهای مسکنهای آسیب دیده در منطقه ی ما را برعهده دارد.

قازانقایه مرکز دهستان پالیزان است و در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.