1397-11-02 14:54
1201
0
60570

توضیح شهردار مراوه تپه در خصوص شکایت از یک خبرنگار

شهردار مراوه تپه گفت: متاسفانه خبرنگار مذکور هیچ تماسی در خصوص موضوع مورد اشاره با ما نداشته و فقط خبری را  که شنیده بوده، منتشر کرده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، گلالک بیگی زاده، اولین شهردار زن استان گلستان و یکی از موفق ترین شهردارهای استان گلستان هم می باشد به گونه ای که در وضعیت فعلی توانسته هم فعالیتهای عمرانی شهر را به پیش ببرد و هم حتی حقوق کارگران و کارمندان شهرداری را حتی به اندازه یک ماه به تاخیر نیاندازد.

به تازگی موضوعی در خصوص خرید یک دستگاه ماسه ساز توسط یک خبرنگار رسانه ای شد که این امر موجب گلایه شهردار از این امر شد.

در همین خصوص با گلالک بیگی زاده، شهردار مراوه تپه تماس گرفتیم.

بیگی زاده در این خصوص به خبرنگار راه اترک گفت: ما رسانه ها را حامی خود می دانیم و انتظار داریم رسانه ها هم پشتیبانمان باشند.

شهردار مراوه تپه ادامه داد: انتظار ما از خبرنگاران یک انتظار صنفی است که در آن روال خبری این است که وقتی اهل رسانه ای موضوعی را می بیند و یا می شنود برای انتشار آن هم خود مطلب را منتشر می کند و هم صحبتهای مسئول مربوطه را.

وی اضافه کرد: اما متاسفانه خبرنگار مذکور هیچ تماسی در خصوص موضوع مورد اشاره با ما نداشته و فقط خبری را  که شنیده بوده، منتشر کرده است.

بیگی زاده گفت: ما همیشه با اهالی رسانه و سوالهای آنها با روی باز برخورد کرده ایم و  انتقاد یا سوال از همه به خصوص اهالی رسانه را موجب پویایی کار خود می دانیم ولی انتظار ما از اهالی رسانه بی طرفی در انتشار خبر است.

سایت راه اترک به عنوان یک رسانه، رسانه را زبان گویای مردم می داند و پاسخ گویی مسئولین در این خصوص را یک توقع منطقی می داند که بر اساس رویه رسانه ها باید انجام شود.

شهرستان مرزی مراوه تپه در استان گلستان قرار دارد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.