1398-10-18 11:49
1307
0
67008
مسئول امور دستگاه های اجرایی حوزه مشمولین امریه کشور خبر داد:

بکارگیری سالانه ۲۰ هزار نفر سرباز امریه در کشور

مسئول امور دستگاه های اجرایی حوزه مشمولین امریه معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: سالانه ۲۰ هزار نفر سرباز امریه در دستگاه های اجرایی کشور بکارگیری می شوند.

به گزارش گلستان ما، علیمردانی در جلسه تشریح قوانین بهره مندی از نیروهای وظیفه امریه شهرستان کلاله گفت: سالانه حدود ۲۰ هزار نفر سرباز وظیفه با تحصیلات دانشگاهی در دستگاه های اجرایی کشور بکارگیری می شوند.

وی  افزود: به کارگیری این سربازان براساس اصل ۱۴۷ قانون اساسی و با هماهنگی و همکاری متقابل ستادکل نیروهای مسلح و دفتر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری انجام می شود.

علیمردانی اضافه کرد: هر دستگاه اجرایی که نیاز به استفاده از سرباز وظیفه امریه دارد باید طرح توجیهی لازم و تخصص مورد نیاز را تهیه و به دفتر معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری ارائه دهد تا در جلسه مشترک با ستاد کل نیروهای مسلح مطرح و تصویب شود.

مسئول امور دستگاه های اجرایی حوزه مشمولین امریه  کشور در ادامه تصریح کرد: سربازان امریه در مدت دو سال خدمت سربازی خود می‌توانند دانش خود را با تجربه کارشناسی دستگاه‌ اجرایی محل خدمت، تلفیق و تجربه‌ اندوزی کنند.

وی خاطر نشان کرد: به سربازان امریه در پایان خدمت گواهی مهارت آموزی داده می شود که جزو سوابق علمی و تجربی آنان هنگام شرکت در آزمون استخدامی دستگاه ها و یا دریافت تسهیلات اشتغال محسوب می شود.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.