1398-08-26 16:07
979
0
66316
فرماندار کلاله:

با افزایش قیمت خودسرانه کالا و خدمات به شدت برخورد قانونی می کنیم

فرماندار کلاله گفت: با هر گونه افزایش قیمت در کالاها و همچنین ارائه خدمات به مردم، به شدت با متخلفین برخورد می کنیم.

به گزارش گلستان ما، علی اصغر بیانی در جلسه فوق العاده تنظیم بازار با بیان اینکه با هر گونه افزایش قیمت در کالاها و همچنین خدمات به مردم، به شدت با متخلفین برخورد می کنیم؛ گفت: تغییر در قیمت بنزین نباید موجبات سوء استفاده را برای سودجویان فراهم کند و این وظیفه همه ماست که ضمن هوشیاری،آگاهی بخشی لازم را در جامعه داشته باشیم.

فرماندار کلاله در ادامه تأکید کرد: همانگونه که دولت اعلام کرده؛ درآمد حاصل از این افزایش قیمت در اختیار 18 میلیون خانواده ایرانی قرار می گیرد تا به اقتصاد خانوار کمک شود.

رئیس کارگروه تنظیم بازار کلاله گفت: به طور قطع تدابیر لازم در تأمین سوخت وسائل نقلیه عمومی، که کار جا به جایی مسافر و سرویس دهی به دانش آموزان و غیره را بر عهده دارند؛ در نظر گرفته می شود.

وی تصریح کرد: راهداری و پایانه ها، پلیس راهور، شهرداری ها و تعزیرات حکومتی، در نظارت و پیگیری شکایات مردمی پیگیرتر باشند تا شاهد افزایش قیمت در حمل و نقل، کالا و خدمات نباشیم.

اسماعیل روان رئیس تعزیرات حکومتی شرق استان هم در کارگروه تنظیم بازار کلاله گفت:به هیچ وجه افزایش قیمت در کالا و خدمات قابل پذیرش نیست و تعزیرات حکومتی بدون اغماض در برخورد با تخلفات، وارد عمل خواهد شد.

خداقلی بایندری رئیس صمت کلاله نیز در این جلسه اعلام کرد: از صبح امروز بصورت ویژه دو اکیپ بازرسی در حال فعالیت میدانی برای بازرسی و نظارت بر قیمت ها هستند.

انتهاي پيام/

  • منبع خبر : کلاله خبر

    نظرات

    دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

    پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

    © کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.