1398-07-04 11:08
1381
0
65663
فرماندار کلاله در دیدار مدیرکل شهرک های صنعتی گلستان:

۱۲ واحد صنعتی کلاله غیرفعال است/ در راستای شعار سال برای حفظ اشتغال تلاش شود

فرماندار کلاله گفت: شهرک صنعتی دهنه شهرستان کلاله دارای ۱۹ واحد صنعتی است که ۷ واحد آن فعال و ۲ واحد دیگر در حال راه اندازی می باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی در نشست با حجت الله خلیل زاده مدیرکل شهرک های صنعتی گلستان، اظهار داشت: استفاده از ظرفیت و پتانسیل های ناحیه صنعتی دهنه در جهت ایجاد فرصت سرمایه گذاری و اشتغال بسیار ضروری است.

وی به اهمیت راه اندازی واحد های نیمه تعطیل و تعطیل در ناحیه صنعتی دهنه اشاره کرد و گفت: این شهرک دارای ۱۹ واحد صنعتی بوده که ۷ واحد آن فعال و ۲ واحد دیگر در حال راه اندازی می باشد.

فرماندار کلاله ادامه داد: با توجه به شعار سال( رونق تولید)، باید بر حفظ اشتغال تلاش کرده و با تعامل و همکاری یکدیگر مشکلات واحد ها غیر فعال بررسی و تعیین تکلیف شوند و جهت واگذاری به سرمایه گذاران اقدام گردد.

بیانی در ادامه خاطر نشان کرد:مجموعه فرمانداری و ادارات شهرستان از تمامی واحد های صنعتی مستقر در شهرستان حمایت کرده و در جهت رفع مشکلات آنها در راستای قوانین و مقررات اقدام می نمایند.

گفتنی است در این نشست در خصوص گسترش ناحیه صنعتی دهنه و یا احداث یک شهرک صنعتی دیگر در راستای تولید و ایجاد اشتغال در شهرستان بحث و گفتگو شد.

kalalekhabar ir 1

kalalekhabar ir 2

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.