1398-05-28 12:59
861
0
65049
فرماندار کلاله:

۱۲۹ طرح و پروژه طی هفته دولت در کلاله افتتاح و کلنگ زنی می شود

فرماندار کلاله از افتتاح و کلنگ زنی 129 پروژه عمرانی و اقتصادی در شهرستان کلاله طی هفته دولت خبر داد و گفت: برای این پروژه ها اعتباری بیش از ۵۳ میلیارد تومان درنظر گرفته شده است.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی در جلسه شورای اداری شهرستان گفت: ۱۲۹طرح و پروژه با اعتباری بالغ بر ۵۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال طی هفته دولت در سطح این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

فرماندار کلاله افزود: از مجموع این پروژه و طرح ها، ۱۱۶ پروژه افتتاحی و ۱۳ پروژه کلنگ زنی است.

بیانی در ادامه از کلنگ زنی و افتتاح ۸۴‌ پروژه عمرانی در شهرستان خبر داد و گفت: با اعتباری بالغ بر ۴۷۴ میلیارد ریال، ۷۱ پروژه در این حوزه افتتاح و ۱۳ پروژه نیز کلنگ زنی خواهد شد.

وی با بیان اینکه در هفته دولت ۴۵ طرح اقتصادی هم با اعتبار ۶۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال افتتاح خواهد شد، تصریح کرد:

افتتاح این پروژه ها خروجی مناسبی را در حوزه اشتغال و توسعه شهرستان رقم می زند و برای ۱۷۰ نفر بستر اشتغال پایدار در شهرستان ایجاد می گردد.

فرماندار کلاله با اشاره به اینکه هفته دولت، فرصت مغتنمی برای معرفی خدمات دولت تدبیر و امید و نظام اسلامی به مردم است؛ افزود: همه مدیران دستگاه های اجرایی باید در این راستا همت مضاعفی داشته باشند.

وی با بیان اینکه یکی از سنجش کارامدی نظام اداری میزان رضایت مندی شهروندان است، گفت: لزوم تکریم ارباب رجوع و رسیدگی به مشکلات مردمی، از اولویت های مسئولین ادارات باشد.

فرماندار کلاله در پایان بر رعایت نظم و انظباط اداری، شرکت و حضور مسئولین در برنامه های فرهنگی و اجتماعی شهرستان از جمله نماز عبادی سیاسی جمعه تاکید کرد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.