1398-05-20 16:02
1283
0
64907
فرماندار کلاله:

فیلم/ شهردار کلاله باید پاسخگوی تبعات امنیتی و اجتماعی تصمیم خود باشد/ برخی با پیمانکاران عهد اخوت بسته‎اند/ مخالف این شرکت هستم و در کمیته انطباق رد میکنم

فرماندار کلاله گفت: شهردار کلاله در صورت تایید این شرکت(همراهان پردیس گلستان)برای پیمانکاری شهرداری کلاله، باید پاسخگوی تبعات احتمالی امنیتی و اجتماعی تصمیم خود باشد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، علی اصغر بیانی در نشست با اصحاب رسانه و مدیران کانال های فضای مجازی شهرستان کلاله که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، در پاسخ به سوالات خبرنگاران در خصوص شهرداری و مناقصه پیمانکاری آن گفت: یا اطلاع رسانی مناسبی در خصوص مناقصه انجام نشده است یا در این خصوص مانع تراشی شده است؛ در صورتی که در همین شهرستان پیمانکارانی(دو شرکت) با گردش مالی میلیاردی وجود دارد که می توانستند در این مناقصه شرکت کنند.

وی افزود: این شرکت ها در حالی گردش مالی میلیاردی دارند که شرکت برنده مناقصه گردش مالی 60 هزار تومانی داشته است در صورتی که شرکت مدنظر باید گردش مالی حساب آن به اندازه ای باشد که توان مالی پرداخت سه ماه حقوق کارگران را داشته باشد.

فرماندار کلاله تاکید کرد: شرکت قبلی شهرداری نتوانست حق و حقوق کارگران را پرداخت کند و شهرداری براساس قانون و توافقنامه ای که وجود دارد می توانست با شرکت مربوطه برخورد یا خلع ید کند.

بیانی ادامه داد: به شهردار کلاله گفتیم که این شرکتی که در مناقصه شرکت کرده همان شرکت قبلی است و یکی از اعضای آن یکی از بستگان پیمانکار می باشد و به شهردار تاکید کردیم که با توجه به اینکه این شرکت را به شهردار کلاله منتسب کرده اند، با این شرکت قرارداد بسته نشود.

فرماندار کلاله گفت: برای شهر، شهردار و مردم صلاح نمی دانیم که با این شرکت قرارداد بسته شود و در صورت انعقاد قرارداد، شهردار کلاله باید پاسخگوی تبعات احتمالی امنیتی و اجتماعی تصمیم خود باشد.

وی در پایان گفت: ما با کسی عهد اخوت نبسته ایم، اما گویا برخی با پیمانکاران و شرکت عهد اخوت بسته اند و در صورت آمدن لایحه و مصوبه شورا به کمیته انطباق فرمانداری، قطعا من این مصوبه را رد می کنم.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.