1398-05-15 15:59
1546
0
64828
گزارش؛

تجمع کارگران و خانواده های شهرداری کلاله در فرمانداری/ مسئولین ما را از این فلاکت(مشکلات) نجات دهند!/ شهردار را به خدا واگذار می کنیم + تصویر

جمعی از کارگران و اعضای خانواده های شهرداری کلاله برای اعتراض به وضعیت کاری خود در جلوی دفتر فرماندار شهرستان کلاله تجمع کردند.

به گزارش گلستان ما به نقل از راه اترک، چند وقتی است که تعداد زیادی از کارگران شهرداری کلاله نسبت به پرداخت کم حقوق خود معترض شده بودند که همین اعتراض طبق گفته این کارگران موجب شده که شرکت مقرر پیام اخراج به آنان دهد.

برخی از این کارگران تا 15 سال سابقه کار دارند و اخراج آنان در این وضعیت اقتصادی موجب آسیب زدن به کانون خانواده ها خواهد شد.

صبح امروز جمعی از کارگران معترض به وضعیت حقوقی شهرداری به همراه خانواده هایشان به دفتر دکتر علی بیانی، فرماندار شهرستان کلاله آمده و از فرماندار برای حل مشکل کاری خود، درخواست کمک کردند.

tajamo1

بیانی، فرماندار کلاله نیز صحبتهای کارگران و خانواده های آنها را شنید.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر،  بنا به اعلام این سایت تحریریه این سایت در جهت حمایت از کارگران شهرداری کلاله برای رسیدن به حق و حقوق آنها و همچنین تامین امینت شغلی، درددل و مشکلات آنها را در این صفحه منتشر می کند.

1- از طرف همسر یک کارگر: سلام ازسال ۹۳که تاالان کارگران شهردای کار میکنند حقوق خود را کامل دریافت نکرده اند ما به فرمانداری واز فرمانداری شهرداری حرفهامان راگفتیم ولی کاری انجام ندادن به خدا ماهم آدمیم بچه داریم عید قربان نزدیک است مدرسه هم بعد آن از راه میرسد حالا ما از کی کمک بخواهیم که به بدبختی مارسیدگی شود ما از شرکت پریس نیرو ناراضی هستیم واین شرکت رانمی خواهیم واز شمامسولین می خواهیم که پیگیر کار شوهران ما باشید وما را از این فلاکت نجات دهید.

2- از طرف کارگر شهرداری: سلام یکی از کارگرهای شهرداری هستم حق وحقوق ما بالا بوده فقط ب ما3میلیون داده ما شرکت ... رونمیخایم خواهش میکنم به مشکل ما رسیدگی کنید.

3- از طرف کارگر شهرداری: باسلام آقای دلدار رفتگرشهرداری هستم از این شرکت قبلی رضایتی در پرداخت حقوق ندارم از سال 93 طلب کار هستیم قانونا این شرکت به علت بدهی نباید در مناقصه شرکت کند.

4- از طرف کارگر: سلام آقایان.... و ... میان شرکت رو با قیمت پایین میگیرند واز اینطرف به کارگران فشار میاورند حقوق که نصفه نیمه میریزه لباس که هر دوسال یه بار میگیره بیل و دسته بیل که باید خودمون بگیریم  برای مشکل پیشش میری وعده سرخرمن میده این چه شرکتیه که از سال ۹۳ تا حالا گیر ما افتاده ولکن هم نیسته هی به ما میگه سود نداره بعدشم به آب و آتیش میزنه که باز شرکت رو بگیره.

5- از طرف همسر کارگر: سلام من همسر یکی از کارگران شهرداری هستم واز سال ۹۳ تاالان درست حقوق کارگران رانداده اند تابه جای اعتراض میکنیم وحق خودمان رامی خواهیم فوری شوهرم راچند روزاز کار بیرون انداختند آیا این کار درست است فقط ما حق خودمان را میخواهیم غیر از این چیز دیگری نخواستیم این رسم زمانه نیست فقط چنددقیقه خود راجای این کارگران بگذارید که حمالی کنید توی گرما جدول خالی کنی جارو بزنی یا گاری راهول بدی فکر کردنش هم اذیتت میکنه حالا مسولین گرامی قضاوت کنید که اینقدر ظلم هم خوب نیست فقط حقوق شوهرانمان رامی خواهیم به وجدان خود مراجعه کنید قیامت پیش خدا باید جوابگو باشید.

6- از طرف کارگر شهرداری: مسئولين محترم شهرستان کلاله سلام عليکم اينجانب يکي از رفته گران شهرداري کلاله ميباشم که درگيرمشکلات فراواني باشرکت پرديس نيرو وهمراهان پرديس نيرو ميباشيم که هنوزدرطول پنج سال برطرف نشده است ازجمه بدهي چندین میلیونی این شرکت به هرکارگر. خواهشا آستين بالابزنيد وما را ازدست اين شرکت وزيرمجموعه آن نجات دهيد.

7- از طرف کارگر: سلام وخسته نباشید خدمت شما .از سال 93که با شرکت پردیس کار میکنیم هر ماه به دلیلهای مختلف از حقوق نصفه نیمه ما کم میکردن هر بار با دلیل های مختلف چند ماه ازطریق تست مرفین ماهی 180هزارکم کردن هر بار هم میریم اداره کار تهدید به اخراج میکنن ازمن کارگر 1میلیون گرفتن بعد از 13ماه به بدبختی ازشون گرفتم الانم از 93تا امروز کل طلب ما مانده بقران خسته شدیم از آقابان ....و ... شما رو به خدا برای ما کاری کنید.

8- از طرف کارگر شهرداری: سلام خواستم چند لحظه به حرفام گوش بدید. من و بقیه بچه ها خدمات شهری شهرداری که از سال 93 تا به امروز که سال 98 هست. از رئیس شرکت پردیس که آقایان... و ... باشه دنیای حرف داریم... 
اونم اینکه از سال 93 تا الان همش وعده سرخرمن می دادید همش دنبال وام گرفتنی آقای ... که بتونی پول بچه ها رو جبران کنی و تا به امروز نه تنها که جبران نکردی بلکه تو این اوضاع اقتصادی مملکت حقوق کارگر هست2 میلیون 400 هزار تومان است واریزی شما هست 1 میلیون و 500 هزار تومان اونوقت چطور انتظار دارید که بچه ها از دست شما خسته نشن. البته کار یک برج و دو برج نیست کار چند سالتونه.. چرا باید این همه فشار رو کارگر باشه. ( چون کارگر).. اگه ما کارگرها نباشیم میدونید اوضاع شهرتون چی میشه.. خوبه انسان برای خدا صحبت کنه ن واسه ی بندش آقای... هیچ وقت یادمون نمیره که این همه سال بهمون ظلم کردی.. هبچ وقت یادمون نمیره بخاطر طلبمون میومدیم پیشت و ازت خواهش  میکردیم که پول بده و به ریشمون می خندیدی نمیدادی اگه هم می‌خواستیم بریم اداره ی کار شکایت کنیم. تهدید به اخراج میکردی. آقای ... ازت خواهش میکنیم التماست میکنیم تورو جون بچه هات تو رو قرآن تو رو به ... قسم. امسال و شرکت و نگیر چون واقعا همه از دست خودت و کارات خسته شدیم. از آقای شهردار و اعضای شورا هم خواهش میکنیم شرکتو به آقای ... و ... ندید.

9-از طرف کارگر شهرداری: سلام ....آقای شهردار شماروبه خدا واگذار میکنیم اگه شرکت رو به این آقای ...بدین ۵۰تا کارگر رو زیر پاهات لگد نکن ما چه گناهی کردیم که باید این شرکت پردیس نیرو رو تحمل کنیم ما، تاکی تحمل ؟؟تاکی عذاب؟؟به کی پناه ببریم .یک سال دیگه هستین بزار حداقل خاطره خوبی ازتون داشته باشیم چه چیزی از این ...دیدی که دنبالشید تا کی گرسنگی رو بچه ها تحمل کنن تا کی بگمیم نداریم خسته شدیم نه حقوقمونو کامل میده تورو خداااااااا اینو نزارید.

10از طرف کارگر شهرداری: سلام من یکی از کارگران خدمات شهری نیروی پردیس شهرداری هستم آقای فرماندار آقای شهردار عزیز آقایان شوراهای عزیز تا کی گشنه باشیم گشنه بخوابیم از شرکت چندین میلیون میخواهیم از ساله ۹۳تا۹۸عذاب  بخدا هرشب دعوا زدنه فرزند از نظر روح جسم در حالتی بحرانی عذاب آور قرار گرفتیم مسولین عزیز خواهشن کاری کنید عید قربان نزدیکه مدرسه بچه ها نزدیکه بخدا شش وارده هفت سال شدیم همش وعده امروز میدم فردا میدم وام گرفتم از بالا پول میاد چرا وعده سرخرمن چرا ریا کارگر صادقانه هست باشما، ارزش داره ... بگیداین شرکت کشش نداره حسابی بدهکاره به کارگران اومدنش بدتر میشه بهتر نمیشه نذاریدش نمیخواهیمش بسه خواهش تو رو بقران بسه نفسمونو گرفت بیزاریم از این شرکت .

11از طرف کارگر شهرداری: سلام خدمت مسئولين شهرکلاله واستان ماکارگران شهرداري کلي مطالبات عقب مانده از حقوق وعيدي طلبکاريم وفقط گريه نکرديم ولي ازشماتقاضاي عاجزانه دارم تاديگر بااين شرکت قرارداد نبنديد چون غير ازدروغ چيزديگري گيرمانيامده درآخر ازفرماندارمحترم تشکرميکنم.

12از طرف کارگر شهرداری: با سلام.اینجانبان کارگران خدماتی شهرداری کلاله  مدت زیادی است که حقوق ومزایای خود را بطور کامل دریافت نمی کنیم بدلیل اینکه پیمانکاران شهرداری اقایان ... و ...حقوق مارا بموقع پرداخت نمی کنند و ما که شبانه روز برای نظافت و پاکیزگی شهر تلاش میکنیم بدلیل عدم پرداخت به موقع حقوق مشکلات زیادی برایمان بوجود امده و باعث اخلال در زندگی ما شده عاجزانه درخواست می نماییم با شرکت پسماند بعنوان پیمانکار قرار بسته شود و  قرار داد اقایان ... و ... فسخ گردد تا با حضور پیمانکار جدید مشکلات ما حل شود.

توجه: این صفحه در حال بروز رسانی است.

همچنین یادآور می شویم که این سایت با توجه به اعلام قبلی خود مبنی بر ارسال مشکلات واقعی(پرهیز از اغراق، دروغ، بزرگ نمایی، توهین) با اعتماد به کارگران و گفته انها این پیام ها را منتشر می کند و پیمانکار مدنظر می تواند در صورت مغایرت هر یک از بندهای پیام جوابیه خود را جهت روشن تر شدن اذهان عمومی برای این سایت ارسال کند.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.