1398-03-07 17:02
974
0
63529
رئیس جهاد کشاورزی کلاله:

بیش از 8 میلیارد 600 میلیون تومان طلب کلزا کاران پرداخت شد/ مشکلی در دریافت کلزا وجود ندارد

رئیس جهاد کشاورزی شهرستان کلاله گفت: تاکنون بیش از 8 میلیارد و 600 میلیون تومان از طلب کلزاکارنی که محصول خود را به مراکز خرید تحویل داده اند؛ پرداخت شد.

به گزارش گلستان ما به نقل از کلاله خبر، برخی مشکلات در انتقال کلزا از مراکز و به تبع آن پر شدن انبارهای مرکز خرید بخش گلیداغ، با توجه به افزایش طول صف انتظار و احتمال بارش های رگباری، این موضوع باعث نگرانی کشاورزان شد و در کنار این نگرانی ها، فضای مجازی نیز از خجالت شرکت تعاونی روستایی شهرستان های کلاله و مراوه تپه درآمدند.

در این راستا علی اصغر بیانی فرماندار کلاله در گفتگوی روز گذشته خود با این سایت، اظهار داشت: یکی از علل بروز این مشکلات عدم رضایت کامیون داران از کرایه تعیین شده است که با رایزنی با مسئولین استانی قرار شد این مسئولین مشکل یاد شده را مرتفع کنند.

همچنین شهرام شیرزاد معاون فرماندار کلاله نیزاظهار داشت: با اعلام پر شدن مرکز خرید مرکز پیشکمر، برای انتقال کلزاهای خریداری شده با تعاونی دهیاری ها(قرار دادن کامیون در اختیار مرکز خرید کلزا) رایزنی هایی انجام شد و خوشبختانه مشکل این کشاورزان مرتفع گردید.

علی علیزاده رئیس جهادکشاورزی کلاله آخرین وضعیت خرید و تحویل کلزا در شهرستان کلاله را تشریح کرد و گفت: روزانه 2 هزار و 500 تن کلزا در مراکز خرید شهرستان کلاله خریداری می شود.

وی افزود: در دریافت کلزا از کشاورزان مشکلی نداریم و مراکز به مرور در حال تخلیه و خریداری هستند.

علیزاده با منصفانه دانستن میزان کرایه اعلامی برای کامیون داران، گفت: برخی کامیون داران محلی ترجیح می دهند به جای جابجا کردن کلزا در سطح شهرستان و غیره، با دریافت پول نقد از سوی کشاورزان، در زمین های کشاورزی بارگیری کنند.

رئیس جهادکشاورزی کلاله تاکید کرد: در صورت پر شدن مراکز خرید، کلزاها به شرکت ماهی دشت که 30 هزار تن از کلزاها را پیش خرید کرده است، انتقال خواهد یافت.

این مسئول در پایان گفت: تاکنون بیش از 8 میلیارد و 600 میلیون تومان از طلب کلزاکارنی که محصول خود را به مراکز خرید تحویل داده اند؛ پرداخت شد.

انتهاي پيام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.