1399-04-23 23:45
785
0
69397
سرهنگ علی فر خبر داد؛

دستگیری عامل مجروحیت سه شهروند گنبدی

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت سه شهروند گنبدی و کشف سلاح غیرمجاز این شرور خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ محمود علی فر فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: در پی وقوع یک مورد تیراندازی و مجروحیت سه شهروند در گنبدکاووس تیم‌های ویژه از مأموران انتظامی و پلیس امنیت وارد عمل شدند.

وی افزود: با حضور مأموران اهالی محل به آنان مراجعه و مدعی شدند، فردی شرور با هویت معلوم به درب منزل یکی از همسایگان مراجعه و اقدام به درگیری و تیراندازی با سلاح کرده، که در این درگیری مسلحانه شاکی و دو نفر از همسایگان مجروح و ضارب مسلح قبل از حضور ماموران از صحنه متواری می شود.

سرهنگ علی فر گفت: با توجه به اینکه شرور متواری دارای چند مخفیگاه و پاتوق بوده به واسطه اقدامات اطلاعاتی ،مخفیگاه اصلی متهم شناسایی و دستگیری ضارب در دستور کار ماموران پلیس امنیت گنبدکاووس قرار گرفت .

این مقام انتظامی گفت : ماموران در اقدامی غافلگیرانه شرور متواری را دستگیر و یک قبضه سلاح غیرمجاز از مخفیگاه متهم کشف کردند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس با بیان اینکه شرور سابقه‌دار دستگیر شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد افزود: پلیس قاطعانه با برهم‌زنندگان نظم و امنیت عمومی برخورد می‌کند و هرگز اجازه نخواهد داد افراد هنجارشکن و قانون گریز امنیت عمومی و آرامش جامعه و شهروندان را به مخاطره بیندازد.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.