1399-01-07 11:17
948
0
67934

کشف بیش از ۹ هزار نخ سیگار خارجي قاچاق در گنبد/ دستگیری سارق با ۳۱ فقره سرقت

فرمانده نیروی انتظامی گنبد از کشف بیش از ۹ هزار نخ سیگار خارجي قاچاق در این شهرستان، خبر داد.

به گزارش گلستان ما، سرهنگ علی فر صبح امروز در تشريح خبر کشف سیگار قاچاق در شهرستان گنبد، گفت: در پي اطلاع واصله مبني بر فروش سيگار‌هاي خارجی قاچاق در یک واحد صنفی در گنبد، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس امنیت شهرستان قرارگرفت و ماموران طي هماهنگي با مرجع قضایی در بازرسي از مكان مورد نظر تعداد ۹ هزار و ۲۸۰ نخ سیگار خارجي قاچاق به ارزش ۱۸۵ ميليون ريال را کشف کردند.

دستگیری سارق حرفه ای با ۳۱ فقره سرقت در گنبد کاووس

همچنین روز گذشته نیز سردار روح الامین قاسمی فرمانده نیروی انتظامی استان گلستان نیز از دستگیری سارق حرفه ای در شهرستان گنبد خبرداد و اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق در گنبدکاووس و بروز مشکل برای شهروندان، دستگیری سارق به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: اقدامات اطلاعاتی و بررسی های تخصصی پلیس شهرستان در محل وقوع سرقت ها آغاز شد و سرانجام ماموران حین گشت زنی در نقاط جرم خیز، موفق شدند سارق سابقه دار را حین سرقت کابل برق دستگیر کنند.

سردار قاسمی خاطرنشان کرد: متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد؛ در تحقیقات مقدماتی پلیس، به ۳۱ فقره سرقت کابل برق در شهرستان گنبد اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به معرفی سارق به مراجع قضایی، گفت: شهروندان در صورت مشاهده افراد مشکوک خصوصا در نقاط خلوت، می توانند مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
 

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.