1398-11-29 12:45
1318
0
67556
فرماندار گنبد کاووس:

۲۴ کاندیدا در گنبد کاووس رقابت می کنند/ انتخابات اقتدار کشور را تضمین می کند

فرماندار گنبد کاووس گفت: با انصراف 9 نفر تا این لحظه 24 نفر بر سر تصدی کرسی مجلس در حال رقابتند.

به گزارش گلستان ما، عبدالقدیر کریمی در همایش حماسه حضور در انتخابات که با حضور جوانان عضو هلال احمر برگزار شد؛ اظهار داشت: 52 نفر برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس داوطلب شده بودند که 33 نفر تایید نهایی شدند و با انصراف 9 نفر تا این لحظه 24 نفر بر سر تصدی کرسی مجلس در حال رقابتند.
وی با بیان اینکه 193 صندوق اخذ رای در بخش مرکزی و داشلی برون داریم و آرای مردم به ویژه جوانان در انتخاب اصلح بسیار تاثیرگذار  است؛ گفت: انتخاب فرد شایسته بدون نگاه قومیتی و گرایش سیاسی در انتخابات دوم اسفند ماه،  می تواند موجب پیشرفت و توسعه و ارتقاء شاخصهای شهرستان شود.
وی با اشاره به وحدت بین مردم و مسئولان، به شرایط موجود و تحریمهای ظالمانه اشاره کرد و گفت: انتخابات امنیت کشور را تامین می کند و پشتوانه اقتدار ملی است.
وی با اشاره به اعتبار و جایگاه شهرستان در کسب 55 درصد مدالهای جهانی ورزشی و تولید بیش از یک میلیون تن تولیدات کشاورزی استراتژیک، افزود: شهرستان گنبدکاووس دارای شاخصهای مهم ملی و منطقه ای است که امیدواریم با شرکت حداکثری همه مردم عدد مشارکت در انتخابات نسبت به دوره های گذشته افزایش یابد.
انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.