1398-11-18 17:56
1239
0
67444
با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور افتتاح شد؛

افتتاح نخستین و بزرگترین زنجیره تولید تخم مرغ کشور و خاور میانه در گنبدکاووس

با حضور رئیس دفتر رئیس جمهور و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و هیئت همراه، استاندار گلستان،رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ،فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی فاز نخستین و بزرگترین زنجیره تولید تخم مرغ خوراکی کشور و خاورمیانه در شهرستان گنبدکاووس به بهره برداری رسید.

به گزارش گلستان ما، مختار مهاجر مدیر کل جهاد کشاورزی گلستان در این مراسم اظهار کرد: فاز نخست مجموعه زنجیره کامل تولید مرغ و تخم مرغ شرکت کاسپین طلایی چیکا با سرمایه گذاری 390 میلیارد تومان و اشتغالزایی 285 نفر با حضور مسئولان ارشد کشوری و استانی افتتاح شد.

وی افزود: این مجموعه یک زنجیره کامل تخم مرغ از ابتدا تا مرحله تولید است که در توسعه، تولید و اشتغالزایی جوانان و مهمتر از آن در صادرات منطقه و کشور نقش بسزایی دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان ادامه داد: احداث واحد پرورش مرغ تخم گذار به ظرفیت سه میلیون قطعه، واحد پرورش پلت به ظرفیت 900 هزار قطعه، ساخت و احداث کارخانه خوراک دام به ظرفیت 800 تن در روز، احداث واحد پرورش مرغ مادر به تعداد 100 هزار قطعه ،دامداری صنعتی 10 هزار راسی از تولیدات این مجموعه و سرمایه گذار خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: همچنین این سرمایه گذار احداث گلخانه هیدروپونیک را نیز در دستور کار خود دارد که بزودی انجام می شود.

مهاجر گفت: تاکنون برای فاز نخست این مجموعه 390 میلیارد تومان هزینه شده و حدود 300 میلیارد تومان دیگر برای تکمیل این پروژه نیاز است.

256 پروژه عمرانی و اقتصادی در گنبدکاووس کلنگ زنی و بهره برداری رسید

فرماندار ویژه شهرستان گنبدکاووس در مراسم متمرکز افتتاح و کلنگ زنی پروژه های دهه فجر شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: امروز 256 پروژه عمرانی تولیدی اقتصادی و اشتغالزا شهرستان با اعتبار 10هزارو 166 میلیارد ریال و اشتغالزایی حدود بیش از 900 نفر کلنگ زنی و یا به بهره برداری رسید.

وی افزود: 70 درصد پروژه های دهه فجر قابل افتتاح و یک سوم پروژه های استان گلستان مربوط به گنبدکاووس است.

عبدالقدیر کریمی مهمترین موفقیت شهرستان را حضور سرمایه گذاران استانی و کشوری در گنبدکاووس برشمرد و گفت: بالاترین مشارکت بخش خصوصی در استان و کشور در گنبدکاووس انجام شده و تلاش ما این است تا شرایطی فراهم کنیم که سرمایه گذاران بتوانند با سرمایه گذاری اشتغال و تولید را افزایش دهند.

مقاومت و پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی ما در برابر دشمن است
امام جمعه گنبدکاووس در این مراسم اظهار کرد: دشمن سعی دارد تا با فشار و تحریم اقتصادی کشور را به زانو درآورده و آنها بتوانند بر ایران اسلامی تسلط کنند.
حجت الاسلام محمود ترابی افزود: تنها رمز موفقیت و پیروزی ما در برابر دشمن استفاده از ادبیات مقاومت، پیروی از مقام معظم رهبری و ولایت فقیه و تکیه بر فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی با اشاره به سرمایه گذاری بیش از هزار میلیارد تومان در شهرستان گفت: افتتاح و بهره برداری بیش از 70 درصد پروژه ها نشان خوبی از توسعه است و امید داریم با همکاری بخش خصوصی بتوانیم نرخ بیکاری شهرستان را کاهش دهیم.

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.